ستار همدانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی با الهلال حیثیتی است/ استقلال به قهرمانی در آسیا فکر می‌کند

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۸:۲۴:۳۳
کد خبر: ۶۹۷۲۲۳
بازی با الهلال حیثیتی است/ استقلال به قهرمانی در آسیا فکر می‌کند
پیشکسوتان ملی پوش باشگاه استقلال گفت: بازی با تیم‌های عربستانی همواره حیثیتی بوده مانند همین دیدار الهلال و من مطمئن هستم تیم با تمام توان پا به این میدان خواهد گذاشت و مانند بازی رفت این تیم را شکست خواهد داد .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ستار همدانی پیشکسوت استقلال درباره بازی حساس مقابل الهلال عربستان در چارچوب هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان به خبرنگار برنا گفت: استقلال صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرده و شاید نتیجه این بازی زیاد از این بابت مهم نباشد چرا که بازی با تیم‌ های عربستانی همواره حیثیتی بوده مانند همین دیدار الهلال و من مطمئن هستم استقلال با تمام توان پا به این میدان خواهد گذاشت و مانند بازی رفت این تیم را شکست خواهد داد.

وی در ادامه با اشاره به پتانسیل بالای تیم افزود: استقلال به قهرمانی در آسیا فکر می کند و به نظرم حریف آینده در مرحله بعدی نباید برای ما مهم باشد چراکه تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید فکر خود را معطوف حریف آینده خود کند، ضمن آنکه فکر می کنم بازگشت مامه بابا تیام در ترکیب استقلال می‌تواند نقطه عطفی برای تیم باشد. درخصوص حریف آینده فکر می‌کنم ذوب‌آهن حریف راحت تری نسبت به سایر تیم ها خواهد بود.

مربی سابق استقلال در پاسخ به این سوال که فکر می کند استقلال تا چه مرحله‌ای از لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد، گفت: بنده وقتی می‌گویم استقلال پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد به این موضوع اعتقاد دارم و مطمئن هستم می‌تواند با تقویت تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی بعد از دو دهه دوباره روی سکوی نخست آسیا قرار بگیرد.

نظر شما