هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا؛

مهدی‌زاده: برای موفقیت تراکتورسازی باید متحد باشیم

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۹:۳۵
کد خبر: ۶۹۷۳۸۴
مهدی‌زاده: برای موفقیت تراکتورسازی باید متحد باشیم
محمدرضا مهدی زاده گفت: بازی فردا یک بازی است که در سرنوشت هیچ یک از تیم‌ها تاثیری ندارد، ولی می‌خواهیم با پیروزی از لیگ قهرمانان خداحافظی کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد رضا مهدی زاده، بازیکن تراکتورسازی در نشست خبری پیش از بازی با الغرافه عنوان کرد: حق ما بیشتر از این بود و عملکرد خوبی در ۵ بازی قبلی داشتیم و در بازی رفت مثل خیلی از بازی‌هایمان شایسته باخت نبودیم اما امیدوارم فردا بتوانیم با پیروزی مقابل این تیم از لیگ قهرمانان خداحافظی کنیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی درباره اعتصاب بازیکنان در تمرین روز گذشته گفت: یک سری سوتفاهاماتی بود که حل شد و در حال حاضر مشکلی نداریم. ما در یک شرایط بحرانی به سر می‌بریم و در این شرایط باید همه پشت هم باشیم. از هواداران می‌خواهم کنار ما باشند تا در بازی‌های باقیمانده نتایجی کسب کنیم که در شان باشگاه تراکتورسازی باشد. در شرایط فعلی باید کنار هم باشیم نه در مقابل هم و باید به یکدیگر کمک کنیم تا شاهد موفقیت تیم باشیم.

مهدی‌زاده تاکید کرد: همه بازیکنان با همه وجود کار کردند و علی‌رغم تمامی مشکلات تمامی تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز