به بازیکنانم ایمان و اطمینان کامل دارم؛

نکونام: با تیم قابل احترامی بازی داریم/ حیف است نساجی در لیگ برتر نباشد

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۱:۱۵
کد خبر: ۶۹۷۵۰۹
نکونام: با تیم قابل احترامی بازی داریم/ حیف است نساجی در لیگ برتر نباشد
نکونام معتقد است نفت مسجد سلیمان تیم قابل احترامی است .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران، در گفت‌و‌گو با کانال اطلاع رسانی باشگاه اظهار داشت: فردا یک بازی سخت در انتظار ماست. با تیمی بازی داریم که هفته‌ها صدرنشین لیگ دسته اول بوده و بیشترین امتیازات را جمع‌آوری کرده و از هر حیث قابل احترام است اما من هم به بازیکنانم اطمینان و ایمان کامل دارم و شک ندارم سه‌شنبه بهترین عملکرد خود را به جای خواهند گذاشت.

وی با اشاره به طرفداران پرشور نفت مسجدسلیمان یادآور شد: اگر اشتباه نکنم مسجدسلیمان مهد فوتبال ایران است و اولین بار فوتبال در کشورمان در این شهر آغاز شد. حتی شنیدم اولین استادیوم فوتبال هم در مسجدسلیمان تاسیس شده و شهر اولین‌هاست. وقتی اولین بار به این شهر آمدم و شور و نشاط مردم و طرفداران نفت مسجدسلیمان را روی سکوها دیدم لذت بردم.

نکونام ادامه داد: این تیم هم مثل نساجی مازندران به هواداران پرشور و فوتبال فهم خود می‌بالد. در واقع فوتبال به همین هوادارانش زنده است. مازندران هم مثل خوزستان از نظر استعداد و بازیکن غنی است و نساجی با این همه قدمت و هوادار پرشور  حیف است در لیگ برتر  نباشد.

سرمربی نساجی مازندران در خصوص تقابل با محمود فکری نیز خاطر نشان کرد: اول دوست دارم تبریک بگویم به محمود فکرى بابت ساختن این تیم و صعود به لیگ برتر. به نظرم نفت مسجدسلیمان صعود کرده و جنگ براى تیم دوم است. محمود فکری دوست خوب من، کاپیتان استقلال و یک مربی کاردان است. ما فقط نود و چند دقیقه در زمین رقابت جوانمردانه داریم و قبل و بعد آن همان رفقای قدیمی و همیشگی خواهیم بود. این را گفتم چون در روزهای اخیر برخی‌ها که دست‌شان برای همه رو شده از آب گل آلود ماهی نگیرند. 

وی در پایان به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: جایی خواندم وقتی یوسین بولت دونده افسانه‌ای جاماییکا و دنیا موفق شد با پشت سر گذاشتن جاستین گاتلین سومین طلای المپیکی خود را در المپیک ۲۰۱۶ ریو بگیرد خبرنگاران دوره‌اش کرده و رمز و راز این موفقیت را جویا شدند. یوسین بولت آن روز گفت: رکورد رقیب آمریکایی‌ام قبل از این رقابت چند ثانیه از من بهتر بود. حتی ۵۰ متر اول را هم من بد شروع کردم اما در ۵۰ متر دوم گاتلین آمریکایی هر گامی که برمی‌داشت یک نگاه به من می‌کرد. این در حالی بود که من اصلا به او نگاه نمی‌کردم و چشمم رو به جلو و خط مستقیم مسابقه بود. همین موضوع باعث شد چند ثانیه رکورد حریف آمریکایی به خاطر نگاه کردن به من خراب شود و من او را جا بگذارم و برای سومین بار قهرمان المپیک شوم. تیم نساجی مازندران هم با این تفکر برای رسیدن به موفقیت فقط به جلو نگاه می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز