علی موسوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال به راحتی از گروه مرگ صعود کرد/ تمدید قرارداد با شفر اتفاق خوبی خواهد بود

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۳:۳۸
کد خبر: ۶۹۷۷۹۱
استقلال به راحتی از گروه مرگ صعود کرد/ تمدید قرارداد با شفر اتفاق خوبی خواهد بود
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم استقلال برای رسیدن به جام قهرمانی راه سختی را در پیش دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی موسوی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال، درباره دیدار تیم های استقلال و الهلال به خبرنگار برنا گفت: باتوجه به وضعیت استقلال در لیگ ایران شاید خوشبین‌ترین هوادار استقلال هم تصور نمی‌کرد که استقلال با تغییر کادر فنی بتواند به این شکل جایگاه خود را تغییر دهد و از مدعیان نایب قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا شود.

وی ادامه داد: استقلال زمانی که در گروه سخت با تیم‌های الهلال، الریان و العین هم گروه شد کسی باور نداشت آبی‌ها بتوانند به این راحتی به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعدی شوند. آبی‌پوشان توانستند با بازی بسیار خوب خود به عنوان تیم نخست گروه D راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

موسوی با تاکید بر اینکه استقلال شب قبل مقابل الهلال با بازی منطقی توانست به 3 امتیاز برسد، بیان کرد: شاگردان شفر با صبر و تحمل و یک بازی منطقی توانستند بازی حرفه‌ای به نمایش بگذارند و با کسب سه امتیاز راهی مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شوند.

وی با اشاره به اینکه آبی‌ها با صعود به مرحله بعدی نباید خیالشان آسوده شود، افزود: تیم فوتبال استقلال برای رسیدن به جام قهرمانی راه سختی را در پیش دارد. آبی‌ها باید تمرینات مکرری انجام دهند تا با بازی‌های خوب خود بتوانند از سد حریفان گذر کنند. تیم‌های شرق آسیا بسیار قدرتمند هستند فوتبال آنها به سمت حرفه‌ای شدن پیش می‌رود و استقلال راه بسیار سختی دارد تا به جام قهرمانی برسد.

موسوی در ادامه اضافه کرد: شاگردان شفر علی رغم کمبود امکانات نسبت به تیم‌های عربی توانستند نمایش خوبی ارائه دهند و از میان تیم‌های قدرتمند عربستان، امارات و قطر به عنوان تیم نخست صعود کردند و این نشان می‌دهد که آبی‌ها با تمرین و تفکرات خوب سرمربی آلمانی خود می‌توانند تیم‌های شرق آسیا را هم شکست دهند.

مهاجم سال‌های دور استقلال در پایان درباره تمدید قرارداد شفر، بیان کرد: استقلال اکنون با شفر به نتایج خوبی در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا رسیده است و تمدید قرارداد با این سرمربی می‌تواند کمک بسیاری به آبی‌ها کند، البته قرارداد شفر باید دو الی سه ساله بسته شود تا استقلال در رقابت‌های مختلف به عنوان‌های خوبی برسد. اگر مسئولان باشگاه با سرمربی آلمانی به توافق نرسند استقلال در فصل بعد با چالش‌های بسیاری مواجه می‌شوند. باید مدیران باشگاه حرفه‌ای برخورد کنند و با شفر پیش از پایان فصل برای تمدید قرارداد به توافق برسند. البته شفر پیش از استقلال کارنامه نرمالی داشت این نکته‌ای است که باید مورد توجه باشگاه قرار گیرد تا جوگیرانه به سمت تمدید قرارداد با شفر نروند.

گفتگو:محمدباباالهی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز