رضا نائینی:

ترکیب جدید تیم‌های ملی ساحلی جواب داد

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۱:۰۲
کد خبر: ۶۹۷۹۵۲
سرمربی تیم های ملی والیبال ساحلی گفت: ترکیب جدید تیم‌های ایران جواب داد و ملی پوشان از نظر فنی عملکرد فوق العاده ای داشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا نائینی درباره حضور و عملکرد تیم های ملی ساحلی ایران در دو تور جهانی و آسیایی در کشور تایلند گفت: مهمترین نکته در این رقابت ها رضایت از ترکیب های جدید است به گونه ای که اکنون والیبال ساحلی ایران دو تیم کاملا آماده دارد و از ترکیب های جدید رضایت کامل داریم.

وی با بیان اینکه رتبه های کسب شده تیم های ملی الف و ب در تورهای جهانی و آسیایی تایلند ملاک ارزیابی برای ترکیب های جدید نیست، تصریح کرد: تیم های ایران در این رقابت ها از نظر کیفیت فنی فوق العاده کار کردند و در بازی های مرحله گروهی مشخص شد که ایران دو تیم خوب ساحلی دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی یادآور شد: اگر قبلا تنها روی تیم ملی الف (رئوفی و سالمی) حساب باز می کردیم، اکنون روی دو تیم الف (آرش وکیلی – بهمن سالمی) و ب (رحمان رئوفی – عبدالحامد میرزاعلی)  می توان حساب باز کرد. تیم ملی ب در تور جهانی ساتون مدال برنز به دست آورد و تیم ملی الف نیز در تور آسیایی سامیلا به مقام سوم و مدال برنز دست یافت.

وی به تور آسیایی سامیلا اشاره کرد و گفت: در قاره کهن آسیا چین سرمایه گذاری خوبی روی والیبال ساحلی کرده است و دو مربی از برزیل در اختیار دارد. در آینده خبرهای زیادی از موفقیت های والیبال ساحلی چین خواهیم شنید. چین در تور جهانی ساتون شرکت نکرده بود و با انرژی کامل در مسابقات سامیلا حضور یافت و به همین دلیل تیم ملی الف برابر نماینده این کشور در مرحله نیمه نهایی مغلوب شد. اندونزی نیز رشد مناسبی در چند سال اخیر در والیبال ساحلی داشته است و به همراه چین از رقیبان جدی برای ایران در آسیا محسوب می شوند.

نائینی به تمرینات و مسابقات چهار ماهه گذشته والیبال ساحلی اشاره کرد و گفت: والیبال ساحلی ایران شرایط مناسبی دارد و امیدوارم این روند با مدیریت خوب ادامه یابد. با برنامه ریزی مناسب می توانیم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی تیم های ملی والیبال ساحلی به فاصله زمانی کوتاه بین دو تور جهانی و آسیایی در کشور تایلند اشاره کرد و گفت: تیم های شرکت کننده در تور جهانی ساتون فرصت کافی برای ریکاوری برای تور آسیایی سامیلا نداشتند. به نظر من تورهای تک ستاره جهانی از نظر فنی همانند تورهای آسیا و اقیانوسیه هستند، ولی تور ساتون و سامیلا شرایط به مراتب بهتری داشتند.

تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران از 20 تا 28 فروردین در تورهای جهانی و آسیایی تایلند شرکت کردند. تیم ملی ب ایران (رحمان رئوفی – عبدالحامد میرزاعلی) در تور جهانی تک ستاره ساتون با شکست (شوبرت – دیکسون) به مدال برنز دست یافت و تیم ملی الف (آرش وکیلی – بهمن سالمی) در تور آسیایی سامیلا با شکست ژاپن به مقام سومی دست یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز