سرمربی شهرداری ورامین:

رکورد جدیدی را در آسیا ثبت می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۵:۵۹:۳۹
کد خبر: ۶۹۸۰۲۴
رکورد جدیدی را در آسیا ثبت می‌کنیم
پیام خانلرخانی گفت: همه تلاش تیم ما بر این است که چهارمین جام قهرمانی متوالی در رقابت های جام باشگاه های آسیا را به دست آوریم، البته رقبای سرسختی داریم و راهمان هموار نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیام خانلرخانی سرمربی تیم شهرداری ورامین پیش از حضور شاگردانش در هشتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: تیم ما تاکنون سه بار به صورت پیاپی بر روی سکوی قهرمانی پیکارهای جام باشگاه های آسیا قرار گرفته و امسال هم همه تلاشمان بر این است که از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم و رکورد جدیدی را به نام تیم شهرداری ورامین به ثبت برسانیم.

وی درخصوص دیگر رقبای تیم شهرداری ورامین در جام باشگاههای آسیا خاطرنشان کرد: از نظر من سه تیم تهرانی مدعی اصلی عنوان قهرمانی هستند، البته جدی ترین حریف ما تیم دانشگاه آزاد است که ملی پوشان زیادی را در اختیار دارد و می تواند بسیار مشکل ساز شود اما مقاومت هم نفرات خوبی دارد و برای کادر فنی این تیم احترام ویژه ای قائل هستیم.

سرمربی شهرداری ورامین با اشاره به حضور ۴ تکواندوکار از استان تهران در ترکیب تیمش درباره تمرینات تیم گفت: محسن قشقایی در وزن اول، محمد گودرزی در وزن دوم، امیرحسین ساسان در وزن ششم و پوریا عرفانیان در وزن هشتم هوگوپوشانی هستند که از استان تهران در ترکیب تیم شهرداری ورامین جای دارند، متاسفانه از آنجا که بیشتر بازیکنان ما در اردوی تیم ملی بودند، امکان برگزاری اردو قبل از حضور درمسابقات را نداشتیم اما می دانم که تکواندوکاران شهرداری ورامین از آمادگی بسیار مطلوبی برخوردار هستند.

لازم به ذکر است هاشم زنگنه به عنوان مربی، سیدحسن میر به عنوان سرپرست و حمیدرضا بیات در سمت پزشک کادر فنی تیم شهرداری ورامین را تشکیل می دهند و در کنار پیام خانلرخانی در جام باشگاه های آسیا خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز