جمیل لطف‌الله نسبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بهترین پینگ‌پنگ‌بازان را به مسابقات جهانی اعزام خواهیم کرد/ شانس ملی‌پوشان ایران برای درخشش در سوئد زیاد است

۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۰۰۹۹۳
بهترین پینگ‌پنگ‌بازان را به مسابقات جهانی اعزام خواهیم کرد/ شانس ملی‌پوشان ایران برای درخشش در سوئد زیاد است
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: این مسابقات برای ما از درجه اهمیت بالایی برخوردار است چون باید تیم را برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده کنیم و قطعا عملکرد مثبت ما در سوئد می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت در جاکارتا باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جمیل لطف‌الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز آقایان ایران درخصوص وضعیت تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در سوئد صحبت کرد.

لطف‌الله‌ نسبی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به آمادگی بالای ملی‌پوشان برای حضور در این مسابقات اظهار داشت: شرایط تیم برای اعزام به سوئد خوب است و ملی‌پوشان از لحاظ روانی به وضعیت مطلوبی رسیده‌اند. بهترین بازیکن‌ها را برای این مسابقات اعزام خواهیم کرد و امیدوار هستیم که بتوانیم نتیجه قابل قبولی را کسب و به فینال راه پیدا کنیم و در دسته یک باقی بمانیم.

وی در ادامه افزود: هرچند که رقابت در این مسابقات بسیار سخت و دشوار است و تیم‌ها با آمادگی بالا حضور پیدا خواهند کرد ولی بچه‌های ما نیز انگیزه بالایی برای قرار گرفتن مقابل حریفان دارند. شانس ما برای درخشش در این مسابقات کم نیست. این مسابقات برای ما از درجه اهمیت بالایی برخوردار است چون باید تیم را برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده کنیم و قطعا عملکرد مثبت ما در سوئد می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت در جاکارتا باشد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران خاطرنشان ساخت: در جاکارتا در بخش تیمی امیدواری‌های زیادی داریم هرچند که بهترین‌های تنیس روی میز جهان در آسیا جمع هستند. اگر چاشنی شانس با ما همراه باشد هم در سوئد و هم جاکارتا بچه‌های ما می‌توانند نتیجه لازم را بگیرند. همین تیمی که به سوئد خواهد رفت از همین نفرات در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز استفاده خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز