تائید هند توسط مدافع برزیلی رئال؛

مارسلو: اگر بگویم توپ به دستم برخورد نکرد دروغگو هستم

۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۳:۴۸
کد خبر: ۷۰۳۲۳۰
مارسلو: اگر بگویم توپ به دستم برخورد نکرد دروغگو هستم
مدافع رئال مادرید پس از بازیبایرن اعلام کرد که توپ به دستش برخورد کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رئال مادرید با تساوی دو بر دو مقابل بایرن مونیخ توانست   کند. مارسلو پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: به خاطر کریم بنزما و کیلور ناواس خوشحالم. آن‌ها شایسته بودند چنین بازی را تجربه کنند. در فوتبال گاهی اوقات شرایط سخت می‌شود. شما خوب هستید اما دچار اشتباه می‌شوید. با این حال بنزما و ناواس با درخشش برابر بایرن، خود واقعی‌شان را نشان دادند.

مدافع رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: بنزما برای کمک به تیم تلاش زیادی می‌کند. همه ما شب بد داریم. در فوتبال یک روز گلزنی می‌کنید و روز دیگر موقعیت‌ها را از دست می‌دهید. یک روز شما را تشویق می کنند و یک رو هو می‌کنند. مارسلو جونیور

بازیکن برزیلی درباره خطای هند خود در محوطه جریمه گفت: اگر بگویم توپ به دستم برخورد نکرد دروغگو هستم.

مارسلو در مورد صعود به فینال اظهار کرد: خیلی خوشحال هستیم و برای رسیدن به آن تحت فشار قرار گرفتیم. بازی خیلی سختی بود اما دوباره در فینالی دیگر هستیم. برابر حریف قدرتمندی بازی کردیم که تنش زیادی در بازی وجود داشت. با وجود این که خیلی زود دروازه‌مان باز شد با تلاش زیاد توانستیم نتیجه را به نفع خود تمام کنیم. ما می‌دانستیم برابر بایرن به چه نحوی بازی کنیم.

بازیکن مادرید در پایان اظهار کرد: به مقایسه فکر نمی‌کنم. مادرید از ویژگی‌های زیادی هم‌چون داشتن بازیکنان خوب برخوردار است. ما برای رسیدن مادرید به بهترین‌ها بدون در نظر گرفتن تاریخ‌سازی و دیگر مسائل تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

 

نظر شما