مجتبی عابدینی:

هدف اصلی خانواده شمشیربازی مدال طلای بازی‌های آسیایی است

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۷:۰۱
کد خبر: ۷۰۷۷۲۱
هدف اصلی خانواده شمشیربازی مدال طلای بازی‌های آسیایی است
ملی پوش شمشیربازی با بیان این که در تلاشیم تا رنگ مدال نقره شمشیر بازی ایران را طلایی کنیم، گفت: دریافت 3 مدال خوشرنگ در بازی‌های آسیایی 2018 هدف اصلی خانواده شمشیربازی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجتبی عابدینی پس از انتخابات فدراسیون شمشیربازی که صبح امروز برگزار شد به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم در 4 سال آتی نیز فضل الله باقرزاده با همان قدرت سابق فدراسیون را هدایت کند.

شمشیر زن نقره ای آسیا با ابراز امیدواری از اینکه در دوره جدید با حمایت باقرزاده تلاش می کند تا خوش رنگ ترین مدال آسیا را به گردن بیاویزد گفت: دکتر باقرزاده از تمامی ظرفیت های موجود برای حمایت از ورزشکاران شمشیر باز استفاده کرده است و در دوره جدید برای افزایش این حمایت ها نیازمند پشتیبانی بیشتر است.

وی تجربه مدیریت کلان ورزش و برنامه ریزی های راهبردی فضل الله باقر زاده را شایسته تقدیر دانست و افزود: درخشش باقرزاده در این چهار سال موجب شد تا بار دیگر به او تکیه کنیم. امیدوارم منابع جدیدی تامین شود تا حمایت های فدراسیون از قهرمانان گسترده تر شود.

عابدینی با بیان اینکه در دوره قبل با توجه به وجود مشکلات و کمبود منابع باقرزاده توانست تمامی مسابقات و اردو ها را به طور منظم برگزار کند گفت: در حال حاضر نقطه ضعف این رشته کمبود سالن است. از آنجایی که پوشش مسابقات این رشته از سوی رسانه ملی ضعیف است اسپانسر به سوی این رشته کمتر جذب می شود و سرمایه گذار جذب این رشته نمی شود و موضوع نیاز به توجه بیشتر دارد.

وی با بیان این که در تلاشیم تا رنگ مدال نقره شمشیر بازی ایران را طلایی کنیم، گفت: دریافت سه مدال خوشرنگ در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا هدف اصلی خانواده شمشیر بازی است.

نظر شما