لیگ قهرمانان آسیا؛

حدادی‌فر: داور باید تیام را در همان دقیقه اول از زمین اخراج می‌کرد

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۹:۰۹
کد خبر: ۷۰۷۷۶۸
حدادی‌فر: داور باید تیام را در همان دقیقه اول از زمین اخراج می‌کرد
بازیکن ذوب آهن معتقد است تیام باید در دقیقه اول بازی اخراج می‌شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، قاسم حدادی‌فر، کاپیتان ذوب اهن بعد از اتمام بازی با استقلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: در یک هفته اخیر هجمه زیادی روی ذوب آهن بود و می‌گفتند تیم ما خشن  و ضدفوتبال بازی می‌کند اما امروز دیدید خوب بازی کردیم و جلوی این همه هوادار تیم برتر زمین بودیم. با این حال به استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم در فینال آسیا حضور داشته باشند.

او درباره عصبانیت قلعه‌نویی گفت: بیشتر اعتراض آقای قلعه‌نویی به مساله داوری بود و می‌گفت نباید داور عربی برای این بازی انتخاب می‌شد. درباره اعتراض تماشاگران هم حقش این نیست چون زحمات زیادی برای استقلال کشیده و نباید مورد حمله قرار بگیرد. در مورد کارلوس کی‌روش هم چون دو، سه بازیکن، مستحق دعوت به تیم ملی بودند، برایشان ناراحت بود. آقای قلعه‌نویی خودش را در این قضیه مقصر می‌دانست و می‌گفت شاید به خاطر دشمنی که با او داشتند، باعث شد بازیکنان ضربه بخورند.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن درباره درگیری‌های شدید در ابتدای بازی تصریح کرد: فکر کنم حرکت تیام در دقیقه یک، اخراج داشت اما داور تحت تاثیر جو استادیوم قرار گرفت و به او کارت قرمز نداد.

حدادی‌فر در پایان گفت: سال سختی برای تیم ما بود. هر چند نیم فصل دوم خوبی داشتیم و تلاش کردیم در این بازی هم پیروز باشیم اما فصل را با تلخی به پایان رساندیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز