ظهر امروز؛

پوریا با رئیس کنفدراسیون بدمینتون آسیا دیدار کرد

۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۸:۵۰:۴۴
کد خبر: ۷۰۸۳۸۵
پوریا با رئیس کنفدراسیون بدمینتون آسیا دیدار کرد
رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان با رئیس کنفدراسیون آسیا دیدار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون بدمینتون، محمدرضا پوریا امروز در اجلاس بدمینتون آسیا که در بانکوک تایلند برگزار شد با آنتون آدیتیا سوبود رئیس کنفدراسیون بدمینتون آسیا ازاندونزی دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار پوریا گزارشی از فعالیت های بدمینتون ایران را به رئیس کنفدراسیون بدمینتون آسیا ارائه داد.

در ادامه این دیدار آنتون آدیتیا ضمن اظهار خشنودی از فعالیت‌های بدمینتون ایران و انعکاس آن در چند سال اخیر حضور قدرتمند ایران در یازده تیم برتر آسیا را عنوان کرد.

وی گفت: بدمینتون ایران جایگاه بسیار خوبی در سطح آسیا دارد و این شرایط با برنامه‌ریزی و مدیریت رئیس فدراسیون بدمینتون ایران و همکاران در فدراسیون تحقق یافته است.

در پایان این دیدار پوریا از توجه و حمایت رئیس کنفدراسیون آسیا به بدمینتون ایران تشکر و قدردانی کرد.

خبر دیگر اینکه اجلاس فدراسیون بدمینتون آسیا امروز با حضور محمدرضا پوریا و سیدبهادر زکی‌زاده رئیس کمیته مربیان و مربی تیم‌های ملی کشورمان و با حضور آنتون آدیتیا سوبود رئیس کنفدراسیون بدمینتون آسیا از کشور اندونزی و روسای فدراسیون‌های کشورهای آسیایی در بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد.

در این نشست رئیس فدراسیون بدمینتون آسیا ضمن خوش آمدگویی به روسای فدراسیون‌های آسیایی از حضور آنان در این اجلاس تقدیر کرد. گزارش کمیته های تخصصی، توسعه، مالی و مسابقات توسط مسوولان کمیته های فوق ارایه شد و در نهایت با چشم انداز بدمینتون آسیا با توجه به آموزش در سطح جوانان در آسیا ادامه یافت.

در این اجلاس همچنین اولین دوره مسابقات سریز جوانان آسیا در شهرستان سمنان و همچنین بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی فجر ایران که در شهرستان زنجان برگزار شد، انعکاس یافت و مورد توجه مسئولان فدراسیون آسیا در این نشست قرار گرفت.  در ادامه این نشست پوریا با روسای فدراسیون‌های بدمینتون کشورهای مالزی، بوتان، عراق، هند، پاکستان و سریلانکا دیدار داشت.

نظر شما