جام جهانی بسکتبال سه نفره بانوان_ فیلیپین؛

اولین برد تیم بسکتبال سه نفره بانوان در جام جهانی با شکستِ آندورا

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۸:۵۳
کد خبر: ۷۱۶۳۳۸
اولین برد تیم بسکتبال سه نفره بانوان در جام جهانی با شکستِ آندورا
تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران در آخرین بازی خود در رقابت‌های جام جهانی بسکتبال سه نفره بانوان آندورا را شکست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دختران بسکتبالیست ایران در آخرین بازی خود در رقابت‌های جام جهانی بسکتبال سه نفره بانوان برابر آندورا به میدان رفتند و با نتیجه ۲۱ بر ۱۲ این تیم را شکست دادند. با این نتیجه تیم بسکتبال ایران در رتبه چهارم گروه C قرار گرفت و از صعود به مرحله بعد بازماند. 

ملی پوشان ایران پیش از این و در روز دوم بازی‌ها برابر  روسیه، مدافع عنوان قهرمانی به میدان رفتند که با نتیجه ۲۲ بر ۱۲ شکست خوردند. 

تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران شنبه (۱۹ خرداد) و در نخستین روز مسابقه‌های جام جهانی بسکتبال سه نفره زنان دو بازی برابر آمریکا و اوگاندا انجام داد که به ترتیب و با نتایج ۲۱ بر ۷ و ۱۸ بر ۱۰ در هر دو میدان شکست خورد. 

 رقابت های جام جهانی بسکتبال سه نفره زنان از ۱۸ تا ۲۲ خرداد در فیلیپین برگزار می شود که تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران  در گروه C این رقابتها با تیم های آمریکا، روسیه، اوگاندا و  آندورا هم گروه است. از هر گروه دو تیم به مرحله یک چهارم نهایی مسابقه ها صعود می کنند. معصومه اسماعیل زاده، مژگان خدادادی، سعیده علی و کیمیا یزدیان طهرانی چهار بازیکن ایران در این رقابت‌ها هستند.

 دختران بسکتبالیست ایران  با سرمربیگری نیکا بیک لیک لی اولین حضور خود در جام جهانی بسکتبال سه نفره زنان را تجربه می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز