در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی؛

دختران ایران از سد ماکائو گذشتند

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۳۶:۱۰
کد خبر: ۷۱۶۸۸۰
تیم جوانان دختر کشورمان در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی رقابت ها ی قهرمانی دختران زیر 19 سال آسیا از سد ماکائو گذشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم والیبال جوانان دختر کشورمان در سومین وآخرین دیدارهای مرحله مقدمانی نوزدهمین دوره مسابقات والیبال دختران زیر 19 سال آسیا به مصاف تیم ماکائو رفت. دراین دیدار جوانان دختر کشورمان با نتیجه سه برصفر و با امتیازهای 25 بر 11، 25 بر 18 و 25 بر 12 برابر تیم ماکائو به پیروزی رسید.

تیم ایران با ترکیب  آیتک سلامت، مونا آشفته، زهرا صالحی، الهه حلاج، فاطمه عنایت ورقیه جهانی  بازی خود را شروع کرد.

تیم ایران ست نخست را در شرایطی شروع کرد که محور کار را روی بازی سرعتی قرار داد و به این ترتیب توانست سرعت تیم ماکائو را نیز کنترل کند و با اختلاف امتیاز از سد حریف خود بگذرد.

در ست دوم بازیکنان ماکائو عملکرد بهتری نشان دادند و این ست با امتیاز گیری بازیکنان این تیم آغازشد. اما سرویس های خوب آیتک سلامت باعث شد تا امتیازهای ایران افزایش پیدا کند. بازیکنان سرعتی ایران نیز در این ست عملکرد قابل توجهی داشتند. زهرا زهدی دراین ست امتیازات خوبی برای ایران کسب کرد.

ست سوم دیدار ایران و ماکائو در حالی آغازشد که عملکرد بازیکنان ایران اجازه بازی را از بازیکنان ماکائو گرفت. بازیکنان و کادرفنی ماکائو پس از گرفتن امتیاز خوشحالی خود را به طرز عجیبی نشان می دادند .تیم ایران دراین ست نیز روند تیمی خود را حفظ کرد و با قدرت این ست را برد.

تیم ایران در مرحله مقدماتی با دوبرد برابر تیم های هنگ کنگ و ماکائو و یک شکست برابر تیم استرالیا به کار خود پایان داد.

نظر شما