جام جهانی ۲۰۱۸؛

جاذبه گردشگری در روسیه به کمک مسی و محمد صلاح+عکس

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۸:۱۷
کد خبر: ۷۱۶۹۷۱
جاذبه گردشگری در روسیه به کمک مسی و محمد صلاح+عکس
هنرمندان روسی با استفاده از هنر نقاشی موزاییکی تصاویر بازیکنان بزرگ را در شهر کازان ایجاد کرده اند که این موضوع مورد توجه گردشگران در این شهر شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شبکه راشا تودی روسیه  در آستانه آغاز جام جهانیدر این کشور امروز سه شنبه، در گزارشی نوشت: هنر نقاشی موزاییکی شامل قرار دادن قطعات سنگ، شیشه، سرامیک، چوب، فلز، سنگهای قیمتی و کاشی و غیره در کنار یکدیگر و ایجاد اشکال منظم و یا نامنظم است.

این گروه با ظرافت و ریزبینی با قرار دادن قطعات سنگی بسیار کوچک، تصاویری حیرت انگیز از چهره فوتبالیست های مطرح حاضر در جام جهانی خلق کرده اند.

یکی از اعضای این مجموعه در مصاحبه با راشاتودی اظهار داشت: ما این پورتره های جذاب را با استفاده از سنگ های کوچک ساخته ایم تا هواداران را غافلگیر کنیم و شهرمان را به آن ها نشان دهیم و خاطره ای جذاب و فراموش نشدنی به آن ها هدیه کنیم.

 

این آثار که در خیابان های شهر کازان به معرض نمایش عموم گذاشته شده؛ به یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری این شهر در جریان برگزاری جام جهانی تبدیل شده است.

کازان یکی از 11 شهر میزبان بیست و یکمین دوره جام جهانی است و «ورزشگاه کازان» نیز 6 بازی این رقابت ها را میزبانی می کند. جام جهانی از روز پنجشنبه با انجام دیدار افتتاحیه میان روسیه میزبان مسابقات و عربستان سعودی در مسکو آغاز می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز