جام جهانی ۲۰۱۸؛

پیش بینی کریس رونالدو از تیمهای صعود کننده گروه B

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۴۴:۰۲
کد خبر: ۷۱۷۰۵۷
پیش بینی کریس رونالدو از تیمهای صعود کننده گروه B
کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال معتقد است بازی نخست این تیم مقابل اسپانیا دشوار خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا ، دیدار نخست پرتغال در جام جهانی بسیار حساس و دیدنی خواهد بود و این  تیم با کریستیانو رونالدو، ستاره سرشناس خود باید به مصاف اسپانیا قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ برود.

رونالدو در یک مصاحبه تلوزیونی قبل از این دیدار حساس، گفت‌: همواره بازی نخست بسیار حساس و نتیجه‌ آن حیاتی است. این دیدار هم برای ما و هم برای اسپانیا دشوار خواهد بود. به‌ هر حال این قرعه است  و باید با آن کنار آمد. شکست در دیدار نخست وضعیت تیم را بسیار سخت می‌کند و به همین خاطر باید آغاز خوبی داشته باشیم. براین باور هستم که اسپانیا و پرتغال از این گروه به دور بعد صعود خواهند کرد.

او ادامه‌ داد: دیدار برابر اسپانیا بسیار حساس است اما تلاش می‌کنیم که به پیروزی برسیم. قهرمانی در جام جهانی رویا پرتغال است و برای رسیدن به این رویا باید هم‌چون یورو ۲۰۱۶ با اتحاد و یک دل به میدان رفت.

رونالدو درباره محمد صلاح، ستاره تیم‌ ‌ملی فوتبال  مصر، گفت‌: بسیاری بر این باور هستند که تنها رونالد و مسی شانس رسیدن به توپ طلا را دارند اما بازیکن دیگری هم هستند که صلاح یکی از آن‌هاست. او یکی از کشف‌های امسال بود و این شانس را دارد که توپ طلا را به دست آورد. امیدوارم که آسیب‌دیدگی در لیگ قهرمانان اروپا روی عملکرد این بازیکن در روسیه تاثیر نگذارد.

گفتنی است تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه با تیم‌های ملی فوتبال  مراکش، ایران و اسپانیا هم گروه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز