با اعلام سرمربی تیم؛

مسافران بازیهای آسیایی کاراته در بخش مردان معرفی شدند

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۰:۲۲
کد خبر: ۷۱۷۰۹۷
مسافران بازیهای آسیایی کاراته در بخش مردان معرفی شدند
سرمربی تیم ملی بزرگسالان مردان کاراته ترکیب 4 نفره اعزامی به بازیهای آسیایی 2018 را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدشهرام هروی از امیر مهدی در وزن 60-، بهمن عسگری در وزن 75-، ذبیح اله پورشیب در وزن 84- و سجاد گنج زاده در 84+ کیلوگرم به عنوان نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی نام برد و گفت: این نفرات براساس عملکرد آنها در رقابتهای برون مرزی و ارزیابی درون اردویی مورد توجه قرار گرفتند، ضمن اینکه در این گزینش عنصر تجربه نیز مدنظر کادر فنی قرار گرفت.

وی گفت: خوشبختانه کاراته ایران به درجه ای از سطح فنی فنی رسیده که در هر وزن چند ستاره دارد که می توانیم به طور همزمان 2 یا 3 تیم ملی داشته باشیم.

هروی افزود: در جلسات متعددی که با کادر فنی داشتیم سرانجام به این نتیجه رسیدیم نفراتی را انتخاب کنیم که علاوه بر عملکرد خوب شان در میادین مختلف تجربه کافی برای حضور در بازیهای حساس و مهم را داشته باشند.

سرمربی تیم ملی در خصوص نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی اردن گفت: تصمیم بر این شد که بتوانیم از تمام ظرفیت هایمان در رقابتهای قاره ای استفاده کنیم، بنابراین کادر فنی تصمیم گرفت در وزن منهای 75 کیلوگرم از بهمن عسگری، منهای 84 کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 84+ کیلوگرم، صالح اباذری در اردن استفاده کند که مجید حسن نیا با رضا روشن، امیر مهدی زاده با محمد شایگان، هامون درفشی پور با امیررضا میرزایی برای حضور در مسابقات آسیایی اردن روز 27 خرداد ماه انتخابی خواهند زد.

وی ادامه داد: ترکیب کومیته تیمی در مسابقات آسیایی اردن نیز متشکل از ذبیح اله پورشیب، سامان حیدری، بهمن عسگری، سجاد گنج زاده، مهدی خدابخشی، صالح اباذری خواهد بود. ضمن اینکه با پیکار انتخابی علی اصغر آسیابری و کیوان بابان یک کاراته کا به عنوان یار هفتم به ترکیب کومیته تیمی اضافه می شود. همچنین سعید احمدی، سیدعلی کریمی، مهدی عاشوری و مهدی قراری زاده به اردوی ششم دعوت می شوند. ضمن اینکه ابراهیم حسن بیگی با هماهنگی با کادر فنی به دلیل مشکلات شخصی از حضور در ادامه اردوهای آماده سازی انصراف داد و امیدوارم هر چه زودتر مشکلات این قهرمان حل شود.

نظر شما