مشکل سایت‌های دروغ پرداز با کیست؟

سیاه‌نمایی علیه دولت یا انتقام از مردم؟!

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۵:۲۶
کد خبر: ۷۱۷۴۲۳
سیاه‌نمایی علیه دولت یا انتقام از مردم؟!
مهران کوچکسرایی

خبرگزاری برنا؛ ساعاتی پیش یکی از سایت‌های مخالف دولت در ادامه سیاه‌نمایی‌ها و ایجاد بحران‌های خود برای جامعه و دولت، لیستی را منتشر کرد و مدعی شد اسامی حاضر در این لیست برای تماشای بازی‌های تیم ملی ایران یا راهی روسیه شده یا طی روزهای آینده راهی این کشور می‌شوند.

از همان لحظه انتشار این لیست تعداد زیادی از افراد حاضر در آن، حضورشان در جام جهانی را تکذیب کردند و برخی هم در حال تکذیب آن هستند که از جمله این افراد می‌توان به پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری، اشاره کرد که تاکید داشت قرار نیست راهی روسیه شود.

در حالی چنین هجمه‌ای علیه دولت مطرح می‌شود که در این روزها همه کشورهایی که تیم‌شان در روسیه حضور دارد سعی در ایجاد فضایی شاد و امیدبخش برای مردم خود دارند اما در ایران برخی تنها و تنها با سیاه‌نمایی درصدد تخریب روحیه مردم هستند و مشخص نیست هدف‌شان از این رفتارها و بیان مطالب کذب چیست!

اگر مشکل این سایت‌ها و این افراد دولت است به صراحت به مردم بگویند تا لااقل تکلیف مشخص باشد. اگر مشکل با تیم ملی است و هدف تخریب آن که شهامت داشته باشید بیان کنید و اگر مشکل این سایت‌ها و افراد مردم هستند، بازهم بگویند! که البته به‌نظر می‌رسد مشکل با مردم است زیرا تخریب دولتی که با رای همین مردم روی کار آمده دقیقا حکایت از ناراحتی و عصبانیت آنها از مردم است.

برای این سایت‌ها تکذیب اخبار و اطلاعات کذب‌شان اصلا مهم نیست و ارزشی برای تکذیب‌ها قائل نیستند و روی حرف نادرست خود پافشاری می‌کنند و بعید نیست که فردا، پس فردا با فتوشاپ چند عکس (که در آن سابقه زیادی دارند!) مدعی شوند افراد حاضر در لیست‌شان راهی جام جهانی شده‌اند.

نظر شما