گزارش خبرنگار اعزامی برنا از روسیه؛

بن عطیه: می‌خواهیم گل بزنیم تا به هدفمان برسیم/ مراکش با حضور مربی جدید تغییر کرده است

۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۸:۲۶:۵۹
کد خبر: ۷۱۷۹۳۱
بن عطیه:  می‌خواهیم گل بزنیم تا به هدفمان برسیم/ مراکش با حضور مربی جدید تغییر کرده است
کاپیتان تیم فوتبال مراکش، گفت: مراکش با حضور مربی جدید تغییر کرده و بازیکنان می‌توانند توانایی خودشان را نشان دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی بن عطیه کاپیتان تیم فوتبال مراکش در نشست خبری پیش از بازی با ایران اظهار کرد: این یک اتفاق فوق‌العاده و یک رویاست که به واقعیت پیوسته است. برای ما کارهای زیادی انجام گرفته تا به اینجا برسیم. ۲۰ سال تلاش شده است و از آخرین باری که مراکش در جام جهانی حضور داشته، ۲۰ سال می‌گذرد. این اتفاق فوق‌العاده‌ای است.

او افزود: به دنبال این هستیم که لذت زیادی برای هوادارانمان در روسیه و مراکش ایجاد کنیم. ما می‌خواهیم گل بزنیم تا به هدفمان برسیم و از لحظات استفاده کنیم.

این بازیکن همچنین عنوان کرد: برای بسیاری از ما رسیدن به جام جهانی ساده نبود اما در فوتبال وقتی به چیزی می‌رسی، شایسته آن هستی. هیچ چیزی مجانی به ما بخشیده نشده است و برایمان مهم بوده که اینجا باشیم. می‌دانیم چقدر تلاش کرده‌ایم تا به جام جهانی برسیم و به همین دلیل می‌خواهیم برای رسیدن به نتیجه بجنگیم. ما کشوری شایسته احترام هستیم.

بن‌عطیه همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که چه برنامه‌ای برای مهار سردار آزمون دارند، گفت: برنامه ما بسیار ساده‌ است. ما بازی خودمان را به نحوی که انجام داده‌ایم ارائه خواهیم کرد. باید روحیه خودمان را بالا نگه داریم و آماده باشیم که مبارزه کنیم. می‌دانیم سال‌های گذشته برایمان سخت بوده و نباید در بازی‌های جام جهانی گل بخوریم. برای خاصی برای سردار آزمون نداریم. او بازیکن بسیار خوبی است و گل‌های زیادی را برای تیمش زده است. ما برای کل تیم ایران احترام قائلیم و این تیم کیفیت بالایی دارد اما ما هم تلاش خواهیم کرد. ما به خودمان اعتماد داریم و می‌دانیم نتیجه خوبی کسب خواهیم کرد.

بن‌عطیه در پایان نشست خبری تاکید کرد: ۲۰ سال غیبت در جام جهانی مدت زمان زیادی است به خصوص برای مراکش که احساس بسیار عمیقی به فوتبال دارد اما خوشحالیم که اینجا هستیم و از موقعیتمان آگاهیم. می‌دانیم در جام جهانی چه کیفیتی مورد نیاز است. ما آرامش داریم و این آرامش به ما کمک خواهد کرد. فکر می‌کنم می‌توانیم نشان دهیم سطح واقعی ما چیست. مراکش با حضور مربی جدید تغییر کرده و بازیکنان می‌توانند توانایی خودشان را نشان دهند.

نظر شما