امیر حاج رضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فینال جام جهانی یک سورپرایز بزرگ خواهد بود/ دوست دارم انگلیس پیروز شود

۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۵:۰۰:۴۵
کد خبر: ۷۲۷۶۸۲
فینال جام جهانی یک سورپرایز بزرگ خواهد بود/ دوست دارم انگلیس پیروز شود
مفسر و کارشناس فوتبال ایران گفت: معتقدم شانس دو تیم کرواسی و انگلیس برای صعود به فینال یک اندازه است و می توان گفت ما امروز هم شاهد یک دوئل زیبای تمام اروپایی هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی مسابقات جام جهانی فوتبال امشب میان دو تیم انگلیس و کرواسی برگزار خواهد شد، امیر حاج رضایی کارشناس و مفسر فوتبال در گفتگو با خبرنگار برنا پیرامون پیش بینی اش از بازی حساس امشب گفت: اینکه  بخواهیم نتیجه را پیش بینی کنیم، قطعا منطقی نیست اما آنچه درباره این بازی حساس می توان گفت این است که ما شاهد یک بازی نزدیک خواهیم بود و جذابیت های خاص خود را دارد.

مربی پیشین تیم ملی جوانان کشورمان در ادامه با اشاره به حضور چهار تیم بلژیک، فرانسه، کرواسی و انگلیس در مرحله نیمه نهایی جام جهانی، اظهار کرد: در میان این تیم ها دو تیم فرانسه و انگلیس هر کدام سابقه یک بار قهرمانی در جام جهانی را دارند و دو تیم دیگر چنین تجربه شیرینی را ندارند و می توان گفت که ما به احتمال فراوان در فینال جام جهانی روسیه شاهد یک سورپرایز بزرگ خواهیم بود و احتمال اینکه یک تیم برای نخستین بار به چنین عنوانی دست پیدا کند، محتمل خواهد بود.

حاج رضایی در ادامه خاطرنشان کرد: کرواسی تیم بسیار خوبی است که در مرحله گروهی تیم بسیار قدرتمندی نشان داد اما در مرحله پلی آف به خوبی دور گروهی نبود و با چاشنی شانس تا به این مرحله بالا آمد، چرا که در دو بازی گذشته خود توانست حریفان خود را در ضربات پنالتی مغلوب کند یک بار مقابل دانمارک و بار دو هم در مرحله یک چهارم مقابل روسیه. برای یک کشور چهار میلیونی حضور در میان چهار تیم برتر جهان موفقیت بزرگی است و در نیمه نهایی باید مقابل انگلیسی قرار بگیرد  که اسکلت بندی آن از سه تیم تاتنهام، منچسترسیتی و منچستر یونایتد تشکیل شده است و در این جام بازیکنان به خوبی باهم هماهنگ شده اند. البته انگلیس به سختی کرواسی به این مرحله صعود نکرده و آنها فقط یک بار مقابل کلمبیا در مرحله یک هشتم قرار گرفته اند و در یک بازی  راحت موفق شدند سوئد را حذف کنند و برای دومین بار به این مرحله صعود کنند.

مفسر فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا بازی های سنگین کرواسی در دو بازی اخیر می تواند تاثیر منفی در عملکرد این تیم داشته باشد، عنوان کرد: تردیدی وجود ندارد که عوامل بیرونی از جمله بازی های گذشته روی عملکرد تیم ها تاثیر گذار است، البته انگلیس هم در یکی از بازی ها دچار این مشکل شده بود اما من معتقدم شانس دو تیم برای صعود به یک اندازه است و می توان گفت ما امروز شاهد یک دوئل زیبای تمام اروپایی هستیم.

حاج رضایی در بخش پایانی صحبت هایش درباره اینکه دوست دارد چه تیمی برنده باشد، تصریح کرد: تاکید می کنم شانس دو تیم برای حضور در فینال به هم نزدیک است و ما شاهد یک بازی نزدیک خواهیم بود اما من به شخصه دوست دارم انگلیس برنده امشب باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز