اصلی‌‎ترین حریفانم از قطر و کلمبیا هستند؛

معتمدی: مدال خوشرنگ جهانی را می‌خواهم

۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۴:۳۵
کد خبر: ۷۲۷۸۷۷
ملی پوش دسته 94 کیلوگرم تیم ملی جوانان گفت: دو ماه گذشته در اورگنج، نایب قهرمان آسیا شدم و در تاشکند هم به دنبال مدال خوش رنگ تر هستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رسول معتمدی وزنه بردار سده لنجانی تیم ملی جوانان، متولد سال 1377 و مدت 6 سال است وزنه برداری را آغاز کرده و همچنین با دیدن وزنه زدن سهراب مرادی همشهری خود به وزنه برداری علاقمند شده، در خصوص حضور در مسابقات جهانی جوانان اظهار داشت: مسابقات جوانان جهان در تاشکند دومین حضورم در رقابت های بین المللی است. دو ماه گذشته در اورگنج، نایب قهرمان آسیا شدم و در تاشکند هم به دنبال مدال خوش رنگ تر هستم.

وزنه بردار اصفهانی تیم ملی جوانان کشورمان، ادامه داد: بعد از مسابقات جوانان آسیا در اورگنج، اردوی آماده سازی خیلی خوبی را برای حضور در مسابقات جهانی در شهر همدان داشتیم. باید از مسئولان ورزش و وزنه برداری این استان تشکر کنم که تمام امکانات را برای برگزاری هر چه مناسب تر را در اختیار تیم ملی جوانان گذاشتند.

معتمدی درخصوص شناخت از حریفانش گفت: برخی از رقبای ام در رقابت های آسیایی حضور داشتند ولی مهمترین حریفانم ابراهیم فارس قطری و ریواس از کلمبیا هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از حمید رشیدی سرمربی، علی نصرتی مربی، محمدحسین برخواه سرمربی سال قبل تیم ملی جوانان که برای نخستین بار مرا به تیم ملی دعوت کرد و از مربیان شهرستانی ام رشید شریفی و ایرج معینی تشکر می کنم. در آخر نیز از علی مرادی ریاست فدراسیون وزنه برداری که با زحمات زیاد تیم های پایه ای را به مسابقات بین المللی اعزام می کنند بسیار سپاسگذارم.

فردا و از ساعت 18:30 دقیقه به وقت تهران، رسول معتمدی با 7 شرکت کننده دیگر گروه (A) دسته 94 کیلوگرم رقابت می کند. رسول در استارت لیست نهایی مسابقات 2018 جوانان جهان با رکورد ورودی 363 کیلوگرم در رده سوم گروه خود قراردارد. "ابراهیم فارس" از قطر با رکورد 386 کیلوگرم صدرنشین و "ماسکوئرا" از کلمبیا با رکورد ورودی 375 کیلوگرم دوم است. "باباکیان" از ارمنستان با رکورد ورودی 360 کیلوگرم و "لوپز" از پرو با 340 کیلوگرم چهارم و پنجم هستند.

نظر شما