بررسی نقل و انتقالات باشگاه ذوب‌آهن؛

مسلمان کام ذوبی‌ها را شیرین می‌کند

۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۲۸۴۰۱
مسلمان کام ذوبی‌ها را شیرین می‌کند
آقای پاس گل لیگ هفدهم می‌تواند در میانه میدان به ذوبی‌ها کمک بسیاری کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن فصل گذشته با هدایت امیر قلعه نویی توانست با 55 امتیاز نایب قهرمان لیگ هفدهم شود. این تیم با آبی‌های پایتخت برای رسیدن به رتبه دوم لیگ رقابت تنگاتنگی داشت. آنها توانستند با اختلاف یک امتیاز نسبت به استقلال به عنوان تیم دوم، نایب قهرمان لیگ هفدهم شوند.

ذوبی‌ها این فصل با خرید ستاره پر سر و صدای پرسپولیس توانستند کارنامه خوبی در نقل و انتقالات تابستانی را به خود اختصاص دهند. هر چند رفتن قلعه نویی از این تیم می‌تواند ذوب‌آهن را با چالش‌هایی مواجه کند اما حضور نمازی، دستیار کی‌روش در این تیم می‌تواند  دوران طلایی را برای ذوب‌آهن در لیگ هجدهم رقم بزند.

ورودی‌های قطعی در ذوب‌آهن:

هادی محمدی:

مدافع سابق ذوب آهن دو سال گذشته برای گذراندن خدمت سربازی راهی تراکتورسازی شد و بازی‌های نسبتا خوبی را انجام داد. البته محمدی به دلیل پارگی رباط صلیبی که در ابتدای فصل گذشته برایش پیش آمد، نتوانست برای این تیم به میدان برود.اکنون خدمت سربازی محمدی به پایان رسیده و به واسطه قراردادی که با ذوب آهن دارد، باید از ابتدای لیگ هجدهم برای این تیم بازی کند.

 

1446305726113_iana-10-th3

 

زبیر نیک نفس:

محمد زبیر نیک نفس، هافبک دفاعی 25 ساله صنعت نفت آبادان با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال ذوب آهن پیوست. نیک نفس که اصلیت سنندجی دارد و بازیکن تیم های ملی نوجوانان و جوانان کشور هم بوده است، از سن 18 سالگی در تیم نفت آبادان فوتبال حرفه ای خود را دنبال کرده و در دو فصل آینده، در تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان توپ خواهد زد.

 

img_7304

 

مجتبی مقتدایی:

ملی پوش جوان  فصل گذشته نفت آبادان سابقه حضور در تیم های ملی نوجوانان و جوانان و تیم پالایش آبادان را در کارنامه خود دارد.

 

1530528432_مجتبی-مقتدایی

 

محسن مسلمان:

شاه ماهی پرسپولیس در تور ذوب‌آهن گیر افتاد. یکی از خریدهای پر سروصدای ذوب‌آهن بود که مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت.برخلاف آنکه همه بر این تصور بودند که مسلمان به سپاهان می‌پیوندد اما ناگهان خبری به گوش رسید که بازیکن پر حاشیه پرسپولیس به تیم ذوب‌آهن پیوست. آقای پاس گل لیگ هفدهم می‌تواند در میانه میدان به ذوبی‌ها کمک بسیاری کند.

 

01313216

 

مسعود ابراهیم زاده:

ابراهیم زاده که فصل گذشته در نفت آبادان حضور داشت، بعد از مذاکره با مسئولان تیم فوتبال ذوب آهن با این تیم به توافق رسید تا به جمع شاگردان نمازی اضافه شود. این مدافع چپ قراردادی دو ساله با تیم فوتبال ذوب آهن امضا کرد تا به این ترتیب تا پایان لیگ نوزدهم در جمع سبزپوشان اصفهانی حضور داشته باشد.

 

01308245

 

مسعود حسن‌زاده:

این بازیکن در کنار کاوه رضایی در ذوب‌آهن توانست خود را به عنوان یکی از مهاجمان آینده دار لیگ معرفی کند. وی در نیم فصل اول لیگ شانزدهم به سایپا پیوست ولی نتوانست نمایش خوبی با سایپا داشته باشد. در سپاهان شرایط برای حسن زاده بسیار خوب بود و این بازیکن توانسته بود، گل های تعیین کننده‌ای به ثمر برساند ولی مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در دیدار ماقبل پایانی لیگ شانزدهم سبب شد بازی‌ها را از دست بدهد. وی بعد از گذراندن دوران مصدومیتش بازی‌های خوبی در سپاهان از خود به نمایش گذاشت و بار دیگر به تیمی بازگشت که خاطره خوبی از آن دارد. حسن زاده دو بار با ذوب آهن قهرمانی در جام حذفی را تجربه کرده است.

 

masoud-hassanzadeh-74139

 

ورودی‌های احتمالی ذوب‌آهن:

رضا حبیب‌زاده

گابریل هرناندز

مجتبی حقدوست

خروجی‌های قطعی ذوب‌آهن:

محمد ستاری

خالد شفیعی

کی‌روش استنلی سوارز

اکبر ایمانی

جورجی گولسیانی

خروجی‌های احتمالی ذوب‌آهن:

مرتضی تبریزی

بختیار رحمانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز