نخستین روز هفتمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان؛

ووشوکاران ایران صاحب ۳ مدال نقره و یک برنز شدند

۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۴:۵۶
کد خبر: ۷۲۸۴۸۰
ووشوکاران ایران در پایان مسابقات نخستین روز این رقابت‌ها، به چهار مدال(۳ مدال نقره و ۱ برنز در بخش تالو) دست یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مبارزات نخستین روز هفتمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان از دیروز پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ با حضور ۴۰۰ ووشوکار از ۴۵ کشور به میزبانی شهر "برازیلیا" در کشور برزیل آغاز شد و بامداد امروز (جمعه) ۲۲ تیر به پایان رسید. تیم ایران نیز در دو بخش ساندا و تالوی دختران و پسران در این مسابقات حضور دارد.

ووشوکاران ایران در پایان مسابقات نخستین روز این رقابت‌ها، به چهار مدال(۳ مدال نقره و ۱ برنز در بخش تالو) دست یافتند و هر دو نماینده ایران در بخش ساندا نیز با کسب برتری مقابل رقبای خود به دور بعدی صعود کردند.

نتایج نمایندگان ایران در پایان روز نخست این مسابقات به شرح زیر است:

* بخش تالو

ابتدا مهدی خانی توانست در فرم "نن گوئن" (رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال) پسران با امتیاز ۸.۹۲ روی سکوی نایب قهرمانی جهان ایستاد و مدال نقره را از آن خود کرد. در این بخش، نماینده چین با امتیاز ۹.۰۴ به مدال طلا و تالوکاری از مالزی با امتیاز ۸.۹۱ به نشان برنز رسیدند.

فاطمه جزینی دیگر تالوکار ایران در بخش دختران بود که در فرم "دائو شو" (رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال) با امتیاز ۹.۱۰ به مدال نقره رسید. در این فرم تالوکاری از ماکائو با امتیاز ۹.۱۲ به مدال طلا رسید و نماینده هنگ‌کنگ با امتیاز ۹.۰۶ سوم شد.

مینا پناهی دیگر تالوکار تیم ملی دختران ایران در فرم "نن گوئن" (رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال) با امتیاز ۹.۲۰ به مقام دومی و مدال نقره رسید. در این فرم، نماینده هنگ‌کنگ با امتیاز ۹.۲۶ طلایی شد و تالوکار کشور ماکائو با امتیاز ۹.۱۹ به مدال برنز دست یافت.

اما محمدعلی مجیری دیگر تالوکار تیم پسران در فرم "نن گوئن" (رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال) با امتیاز ۹.۳۰ به مدال برنز دست یافت. در این بخش تالوکاری از چین با امتیاز ۹.۵۰ طلایی شد و نماینده سنگاپور نیز با امتیاز ۹.۳۲ نشان نقره را از آن خود کرد.

اما ستایش تک‌فلاح دیگر تالوکار تیم دختران ایران در فرم "گوئن شو" (رده سنی ۹ تا ۱۲ سال) با امتیاز ۸.۳۷ در رتبه چهارم قرار گرفت. در این فرم نمایندگان کشورهای هنگ‌کنگ، ماکائو و اندونزی به ترتیب اول تا شوم شدند.

همچنین نازنین بازدار در فرم "نن گوئن" (رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال) دختران با امتیاز ۸.۹۱ چهارم شد. در این فرم نیز تالوکاران کشورهای چین، اندونزی و هنگ‌کنگ به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جهان قرار گرفتند.

اما شاهین بنی‌طالبی تالوکار تیم پسران ایران در فرم "جین شو" (رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال) با امتیاز ۸.۹۵ چهارم شد. در این فرم تالوکاران کشورهای هنگ‌کنگ، ماکائو و اندونزی به ترتیب در در رتبه‌های اول تا سوم ایستادند.

همچنین سیدمحمد حسینی نیز در فرم "چانگ چوان" (رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال) پسران با امتیاز ۹.۲۹ در جایگاه ششم قرار گرفت.

همچنین سیده سوگند گلشنی نیز در فرم "چانگ چوان" (رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال) تالوی دختران، با امتیاز ۹.۰۶ در رتبه هشتم قرار گرفت.

* بخش ساندا

ابتدا آیدا حیدری سانداکار وزن وزن ۴۸- کیلوگرم تیم دختران ایران‌، در گام نخست برابر "سابرینا فایوا" از کشور میزبان(برزیل) قرار گرفت که توانست در دو راند متوالی به پیروزی دست یابد. حیدری در مبارزه دوم خود باید به مصاف ووشوکاری از کشور اندونزی برود.

همچنین محمد فرهادی سانداکار وزن ۶۰- کیلوگرم تیم پسران ایران، در نخستین مبارزه خود برابر حریف دیگری از کشور میزبان(برزیل) به برتری دست یافت. او نیز در مبارزه دوم خود به مصاف سانداکاری از کشور هند خواهد رفت.

نظر شما