از درخشش در ایتالیا تا فتح اروپا؛

رونالدو در یوونتوس رکوردشکنی می‌کند

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۵:۰۶:۰۶
کد خبر: ۷۲۸۶۱۲
رونالدو در یوونتوس رکوردشکنی می‌کند
با ورود کریستیانو رونالدو به باشگاه یوونتوس ایتالیا تغییرات فراوانی در این تیم انجام خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با ورود کریستیانو رونالدو به باشگاه یوونتوس ایتالیا، در آینده می توانیم شاهد تغییرات فراوانی در این تیم باشیم.

انتقال رونالدو خود یک رکورد بود

در تاریخ فوتبال کمتر بازیکنی از لیگ برتر انگلیس به لالیگا اسپانیا و سپس به سری آ ایتالیا سفر کرده است.همین موضوع سبب می شود تا رونالدو با ورود خود به یوونتوس سبب رکوردشکنی شود.

پیروزی با 3 باشگاه متفاوت در لیگ قهرمانان اروپا

انتظار می رود تا کریستیانو رونالدو در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا بتواند برای ششمین بار به مقام قهرمانی در این دوره از مسابقات برسد و به نوعی رکورد خود را تقویت کند.این بازیکن توانسته همراه با باشگاه رئال مادرید 4 بار قهرمانی، همراه با منچستریونایتد 1 قهرمانی را کسب کند و در صورت کسب ششمین جام خود با این تیم ایتالیایی او به دومین بازیکن تاریخ که توانسته پس از کلارنس سیدورف به قهرمانی با 3 تیم دست یابد، تبدیل خواهد شد.

ششمین قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا

در صورتی که رونالدو در طول 4 فصل آینده ای که همراه با تیم یوونتوس فعالیت می کند، بتواند به مقام قهرمانی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دست یابد به نوعی  خود را از صدر جدول بهترین بازیکنان لیگ قهرمانان برده اند جدا و ششمین قهرمانی خود را رقم خواهد زد.البته باید اشاره کرد اصلی ترین رقیب این بازیکن، لیونل مسی تنها 4 جام را در این رقابت ها کسب کرده است.

ششین توپ طلای بازیکنان جهان

رونالدو و مسی هر 2 در طول رقابت های زیبای خود توانسته اند،5 توپ طلا را در دریافت کنند و حالا با انتقال این بازیکن به یوونتوس می تواند سبب شود تا این بازیکن اولین توپ طلا باشگاه ایتالیایی را پس از توپ طلای فابیو کاناوارو در سال 2006 رقم زند. در چندین فصل اخیر درخشش های خیره کننده ای را رقم زده و توانسته خود را در صدر بهترین گلزنان ملی اروپا قرار و در ادامه جام لیگ قهرمانان اروپا را برای پنجمین بار وارد کارنامه خود کند.

پنجمین کفش طلا

او تاکنون توانسته 4 مرتبه کفش طلای اروپا را به دست آورد.او در سال شگفتی ساز 2008 اولین کفش طلای خود همراه با تیم منچستریونایتد به دست آورد و به دنبال آن 3 بار دیگر نیز به همراه رئال مادرید این جایزه را به کارنامه خود افزود.رونالدو با شروع های طوفانی خود در بسیار از رقابت ها در تلاش است تا همراه با تیمی در  سری آ ایتالیا نیز این عنوان را به دست آورد.لازم به ذکر است او در رقابت های گوناگون توانسته 26 مرتبه و یا بیشتر از آن گلزنی کند و این موضوع دریافت این جایزه را برای بازیکن پرتغالی آسان تر خواهد کرد.

 

حضور در هفتمین لیگ قهرمانان اروپا همراه با یوونتوس و رقابت تنگاتنگ با مسی

با ورود رونالدو و دوری این بازیکن از لیونل مسی، ستاره باشگاه بارسلونا می توان این دوره از لیگ قهرمانان اروپا بیشتر از همیشه رقابت را میان این 2 بازیکن تشدید کند. رونالدو سعی می کند تا این بار به مسی ثابت کند که او همراه با باشگاه جدید خود و به دور از ستارگان باشگاه مادریدی می تواند این عنوان را کسب کرده و بازیکن آرژانتینی را شکست دهد.

بیشترین گلزنی در سری آ ایتالیا

این امکان نیز وجود دارد که کریستیانو رونالدو بتواند همراه با این تیم ایتالیایی، رکورد گلزنی در سری آ را نیز به صورت بازی متداول در طول 4 سال فعالیت به دست آورد.نباید دور از انتظار دانست که فوق ستاره پرتغالی بیشتر از 274 گل را به ثمر برساند.او رکورد گلزنی را در بسیاری از مسابقات به دست آورده است و این تعداد گل می تواند برای او قدری آسان تر از گذشته باشد.

مقام مرد اول 3 لیگ گوناگون

بی شک رونالدو به عنوان یکی از ستارگان دنیای فوتبال حتی در سال های آینده نیز شناخته خواهد شد.بازیکنی که با تلاش های فراوان توانسته بهترین بازیکن لیگ برتر باشد و سبب افتخار کارلوس کی روش و سرالکس فرگوسن در این تیم شود.در ادامه این بازیکن 3 بار نیز همراه با تیم رئال مادرید به مقام بهترین بازیکن لالیگا اسپانیا دست یافت.حالا او تنها 1 عنوان بهترین بازیکن سری آ تا ماندگاری در تاریخ فوتبال جهان باقی دارد.جایزه ای که می توان سبب محبوبیت بیش از حد این بازیکن حتی  در سال های آینده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز