در نشست خبر امروز صورت گرفت؛

دفاع تمام قد اینفانتینو از جام جهانی روسیه و کمک داور ویدیویی

۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۸:۳۶
کد خبر: ۷۲۸۶۱۴
دفاع تمام قد اینفانتینو از جام جهانی روسیه و کمک داور ویدیویی
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال مهتقد است بیست ویکمین دوره رقابتهای جام جهانی بهترین دوره این رقابتها است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جیانی اینفانتینو در نشست خبری که امروز جمعه در مسکو برگزار شد از بیست و یکمین دوره جام جهانی که در کشور روسیه برگزار شد به عنوان بهترین دوره تاریخ این رقابت ها نام برد.

رئیس فیفا در نشست خبری عصر امروز گفت: دو سال پیش گفتم که جام جهانی ۲۰۱۸ بهترین دوره این رقابت ها خواهد شد و حالا امروز با قاطعیت می توانم بگویم که جام جهانی ۲۰۱۸ بهترین دوره این رقابت ها در تاریخ است. باید از مردم روسیه، دولت این کشور، رییس جمهور پوتین و مسئولان برگزاری رقابت ها تشکر کنم. این جام جهانی نگاه دنیا به روسیه را تغییر داد. بیش از یک میلیون نفر برای تماشای بازی ها وارد روسیه شدند و بازی ها بیش از ۳ بیلیون بیننده تلویزیونی داشته است. شاهد بازی های زیبایی بودیم و تنها یک تساوی بدون گل در این رقابت ها داشتیم. نظم برگزاری این رقابت بینظیر بوده و از نظر زیر ساخت مثل ورزشگاه ها، هتل ها، فرودگاه ها، حمل و نقل و امنیت هیچ مشکلی وجود نداشته است. افرادی که سابقه حضور در چندین جام جهانی را داشتند این موضوع را تایید می کنند.

اینفانتینو  در باره عملکرد کمک داور ویدیویی گفت: دوران به ثمر رسیدن یک گل آفساید در فوتبال با کمک VAR به پایان رسیده است. در این جام هیچ کارت قرمزی به دلیل حرکت خشن ورزشی نداشتیم. هیچ حرکتی از چشم VAR دور نخواهد ماند. درستی تصمیمات داوران با این فناوری به ۹۹ درصد رسیده است. استفاده از کمک داور ویدیویی در جام جهانی تصمیم درستی بود و تجربه موفقی شد.

 

 

نظر شما