گسترش فولاد یک-سپید رود یک؛

توقف گسترش فولاد در تبریز/ سپید رود با کاپیتان سابق پرسپولیس نخستین امتیاز را دشت کرد

۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۸:۵۶:۳۵
کد خبر: ۷۳۹۲۰۶
توقف گسترش فولاد  در  تبریز/ سپید رود با کاپیتان سابق پرسپولیس نخستین امتیاز را دشت کرد
تیمهای گسترش فولاد تبریز و سپید رود رشت به نتیجه مساوی یک بریک رضایت دادند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم های فوتبال گسترش فولاد تبریز و سپید رود رشت امروز از ساعت 18 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان عزیزی در این بازی در حالی به میدان آمدند که در 2 بازی گذشته خود 2 شکست سنگین  را تجربه کرده بودند و شاگردان فیروز کریمی اما وضعیت بهتری داشتند و در دو بازی گذشته خود به تساوی رسیده بودند، این دیدار که قرار بود روز گذشته برگزار شود، امروز برگزار شود و بر خلاف انتظارات شاگردان عزیزی که به دلیل محرومیت از جایگاه ویژه تماشاگر بازی بود ،خیلی زود در دقیقه 8 توسط حسین ابراهیمی از روی نقطه پنالتی به گل ازدست یافتند.

بعد از این گل شاگردان فیروز کریمی سراپا حمله شدند و بالاخره در دقایق اضافی نیمه اول موفق شدند روی شوت زیبای محسن یوسفی در دقیقه (45+1)به گل تساوی دست یافتند.

در نیمه دوم اگر چه بازی در دست شاگردان فیروز کریمی بود ،اما سپید رودی ها هم موقعیت هایی را خلق کردند ،اما در نهایتشاگردان کریمی در خانه متوقف شدند .

از نکات قابل توجه این بازی اولین حضور علیرضا  نورمحمدی با پیراهن سپید رود بود و می توان گفت سپید رود رشت نخستین امتیاز خود را با کاپیتان سابق پرسپولیس دشت کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز