پدیده ۱-۰ صنعت نفت آبادان؛

پیروزی خانگی شاگردان گل‌محمدی مقابل برزیلی‌ها

۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۰۳:۰۰
کد خبر: ۷۳۹۲۱۷
پیروزی خانگی شاگردان گل‌محمدی مقابل برزیلی‌ها
تیم فوتبال پدیده در سومین هفته از لیگ برتر در خانه مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در هفته سوم لیگ برتر دو تیم پدیده و صنعت نفت آبادان در مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

پدیده در حالی در خانه به مصاف جنوبی‌ها رفت که در هفته دوم در لحظات پایانی بازی توانست مقابل دیگر تیم خوزستان یعنی استقلال خوزستان به برتری دست پیدا کند. شاگردان یحیی گل‌محمدی در این بازی نیز موقعیت‌های بهتری را در نیمه اول به دست آوردند ولی نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم تیم میهمان نیز چند فرصت را به دست آورد ولی در ضربات آخر بی دقت بودند. تیم پدیده نیز این فرصت را داشت که گل برتری را به ثمر برساند که در این کار موفق نبود. در نیمه دوم گل محمدی دو تعویض را نیز انجام داد که بتواند نتیجه را از آن خود کند. تیم پدیده در لحظات پایانی بازی فشار خود را روی دروازه تیم صنعت نفت بیشتر کرد و روی پاس زیبای یونس شاگری در دقیقه 93 امین قاسمی نژاد توانست گل پیروزی این بازی را به ثمر برساند تا شاگردان گل محمدی با سه امتیاز شیرین این بازی را ترک کنند. این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود پدیده به پایان رسید و شاگردان گل محمدی موقتا در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز