سرمربی تیم ملی فوتبال ۷ نفره خبر داد؛

اعلام ترکیب نهایی در اردوی چهارم

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۴۸:۳۹
کد خبر: ۷۳۹۳۴۳
اعلام ترکیب نهایی در اردوی چهارم
سرمربی تیم ملی فوتبال 7 نفره گفت: با برگزاری دیدارهای دوستانه در تلاشیم اردونشینان فضای رقابتی را تجربه کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی روزبهانی، سرمربی تیم ملی فوتبال ۷ نفره، در پایان دومین اردوی آماده سازی و انتخابی به روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: این اردو با حضور ۲۲ ورزشکار در سعادت شهر شیراز برگزار شد و تمام برنامه های مورد نظرمان در آن اجرایی شد.

روزبهانی افزود: ملی پوشان در این اردو علاوه بر روزی دو نوبت تمرینات تاکتیکی، تکنیکی و بدنسازی دو دیدار دوستانه نیز داشتند که یکی با تیم فوتبال ۷ نفره استان فارس بود و در دیدار دوم با تیم فوتبال غیر معلولین مرودشت به رقابت پرداختند.

وی تاکید کرد: با برگزاری این دیدارهای دوستانه در تلاشیم که ملی پوشان با به کارگیری تمرینات و تکنیک که در اردو آموزش می دهیم، از فضای رقابتی و مسابقه نیز دور نباشند وما نیز فرصت ارزیابی عملکرد ورزشکاران را داشته باشیم که انتخاب های بهتری را برای تثبیت تیم ملی انجام دهیم.

علی روزبهانی با اشاره به اهمیت توجه به مسائل روانی ورزشکاران تصریح کرد: در اردو از یک روانشناس نیز در کنار تیم بهره بردیم که تاثیر خوبی بر شرایط ذهنی ملی پوشان داشت و برای اردو بعدی که هفته ی آینده آغاز می شود، ۲۰ ورزشکار دعوت خواهند شد.

وی گفت: در نهایت ۱۴ ورزشکار در ترکیب اصلی، جت حضور در مسابقات آسیا – اقیانوسیه ۲۰۱۸ به میزبانی کیش، باقی خواهند ماند که در اردوی چهارم اسامی این ملی پوشان اعلام می شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ۷ نفره در پایان با تشکر از مسوولین هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان فارس خاطر نشان کرد: مسوولین هیات فارس ضمن میزبانی شایسته، در میان ورزشکاران نیز حضور داشتند. همچنین دکتر عمادی، رئیس تربیت بدنی بنیاد شهید استان و پیشکسوتان فوتبال این استان نیز از تمرینات ملی پوشان بازدید کردند که ما از توجه این عزیزان به تیم ملی فوتبال ۷ نفره سپاسگزاریم.

دومین مرحله اردوی آماده سازی و انتخابی ملی پوشان فوتبال ۷ نفره، جهت آمادگی حضور در مسابقات آسیا – اقیانوسیه کیش ۲۰۱۸ با دعوت از ۲۲ ورزشکار از ۱۴ تا ۱۹ مرداد، به میزبانی فارس و به سرمربیگری علی روزبهانی و مربیگری سیدعلی بکا، روز گذشته پایان یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز