فریبرز محمودزاده:

سازمان لیگ تمهیدات لازم را برای برگزاری مسابقات لیگ یک با باشگاه‌ها انجام داده است

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۳۹۳۸۴
سازمان لیگ تمهیدات لازم را برای برگزاری مسابقات لیگ یک با باشگاه‌ها انجام داده است
رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ می گوید قصد داریم فضا را به سمتی ببریم که مسابقات لیگ دسته اول فوتبال با آرامش شروع شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریبرز محمودزاده در ابتدا گفت: تقریبا از حدود دوماه پیش مکاتبات را با باشگاهها درباره بخش استانداردسازی ورزشگاهها و صدور مجوز حرفه ای باشگاهها با تیم های لیگ دسته اول فوتبال آغاز کردیم.

وی در ادامه بیان کرد: قصد داریم فضا را به سمتی ببریم که مسابقات لیگ دسته اول فوتبال با آرامش شروع سود. در همین راستا پپگیری های که سازمان لیگ انجام داد به عنوان مثلا باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و هیات فوتبال استان، نسبت به ارتقای نور ورزشگاه اقدامات لازم را انجام دادند. همچنین باشگاه مس کرمان و مس رفسنجان نیز نسبت به آماده سازی ورزشگاه همین رویه در پیش گرفتند.

رئیس کمیته نقل و انتقالات با اشاره به برگزاری مسابقات در فصل گرما گفت: با توجه به اینکه در فصل گرما هستیم. خیلی از باشگاههای تهرانی مثل بادران تهران و استقلال جنوب ورزشگاههای استاندارد خود را معرفی کرده اند تا بتوانیم در فصل گرماه بخشی از مسابقات را در زیر نور انجام بدهیم. همچنین باشگاههای فجر سپاسی شیراز و برق جدید شیراز ورزشگاه  50 هزار نفری پارس را به عنوان ورزشگاه خانگی معرفی کردند.

محمودزاده در پایان افزود: متاسفانه باشگاه نفت تهران در این یک ماهه گذشته هیچ پاسخی در این زمینه به سازمان لیگ ارائه نکرده است و دیدار هفته اول این تیم با همکاری مدیریت ورزشگاه دستگردی در این محل برگزار می شود. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مانند سابق تعامل خود را با باشگاهها دارند که به عنوان نمونه باشگاههای سیاه جامگان مشهد و خونه به خونه درخواست تعویق دیدارهای خود را داشتند که سازمان لیگ با درخواست آنها موافقت کرد. سازمان لیگ تمهیدات لازم را برای برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فصل 98-97 با باشگاهها انجام داده و امیدوارم شروع خوبی را در مسابقات لیگ دسته اول شاهد باشیم. 

نظر شما