ابراهیم برخورداری:

تجربه خوبی دارم و برای موفقیت ایران همه تلاشم را می‌کنم

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۳:۱۱
کد خبر: ۷۳۹۴۸۲
ملی پوش تپانچه کشورمان گفت: با تجربه ای که در بازی های آسیایی دارم برای افتخار آفرینی به میدان خواهم رفت و تمام تلاشم را برای کسب افتخار خواهم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابراهیم برخورداری با اشاره به تمرینات خود در آستانه بازی های آسیایی جاکارتا افزود: پس از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در ژاپن، از همان زمان تمرینات خود را برای بازیھای آسیایی آغاز کردیم تا با آمادگی در این رویداد مهم حاضر شویم .

وی تصریح کرد: من در بازی های آسیایی جاکارتا در رشته میکس و تپانچه 10 متر پا به میدان خواهم گذاشت. خوشبختانه اردو ها منظم و متمرکز در حال برگزاری است و ملی پوشان با آرامشی که با حضور مربیان و کادر فنی فراهم شده، خود را برای این دوره از رقابت ها آماه کرده اند.

ملی پوش تپانچه درخصوص شانس کسب مدال در جاکارتا گفت: این چهارمین حضور پیاپی من در بازی ھای آسیایی است، در این سالها تجربه های بسیاری اندوخته ام و امیدوارم نماینده شایسته ای برای کاروان ایران باشم.

وی درخصوص حضور مسئولان در اردوها خاطرنشان کرد: خیلی خوب است که رییس فدراسیون در تمرینات حضور پیدا می کند و از نزدیک روند فعالیت ملی پوشان را تحت نظر دارد، دادگر با توجه به حضور تمام وقت خود در فدراسیون اشراف کاملی به روند آماده سازی تیم ملی دارد و امیدوارم تمام تلاش های ما در جاکارتا با کسب افتخار برای ایران اسلامی همراه باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز