در آخرین روز از سیزدهمین مرحله؛

تمرین مشترک بانوان تیم ملی کاراته با هندی‌ها برگزار شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۲۷:۱۵
کد خبر: ۷۳۹۵۵۱
امروز و در آخرین روز از سیزدهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بانوان، تیم ملی هند نیز با کاراته کاهای کشورمان به تمرین ومسابقه مشترک پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیزدهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بانوان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا، صبح امروز در حالی در سالن آکادمی ملی المپیک به پایان رسید که اردونشینان ضمن انجام تمرین مشترک یک مسابقه تیمی را هم با تیم ملی 3 نفره کاراته هند برگزار کردند.

ستاره موسوی مربی تیم ملی کاراته بانوان در همین ارتباط گفت: برای آمادگی بیشتر کاراته کاها علاوه بر تیم هند، از 20 کاراته کای کشورمان هم دعوت کردیم تا برای آماده سازی نفرات اعزامی به تیم ملی کمک کنند.

وی افزود: در حال حاضر کاراته کاها وضعیت بسیار مناسبی دارند علاوه بر اینکه نقاط قوت تقویت شده، نقاط ضعف نیز برطرف شده و بازخورد آن را در این مرحله اردو بیش از گذشته شاهد بودیم. 

مربی تیم ملی بانوان گفت: در این اردو بیشتر تمرینات تاکتیکی و مدیریت تاتامی و پلیومتریک انجام شده و در اردوی بعدی هم علاوه بر این تمرینات کاراته کاها با انجام تمرینات کومیته در شرایط مسابقه ای قرار خواهند گرفت. 

موسوی گفت: چهاردهمین و آخرین مرحله اردو پیش از اعزام به بازیهای آسیایی 23 تا 28 مرداد ماه برگزار خواهد شد و کاراته کاها تا زمان اعزام به جاکارتا در اردو می مانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز