سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر:

ملی‌پوشان کشورمان در دیدار نخست مقابل میزبان کار دشواری پیش رو دارند

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۸:۲۲:۳۳
کد خبر: ۷۳۹۷۲۸
ملی‌پوشان کشورمان در دیدار نخست مقابل میزبان کار دشواری پیش رو دارند
در آستانه اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران به آلمان، محمدرضا دستیار، سرمربی این تیم در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین عنوان کرد: در این اردو تلاش ما برای نهایی کردن تمرینات تکنیکی و آماده سازی ذهنی ملی پوشان بود تا انشاءالله با شرایط خوبی عازم رقابت های قهرمانی جهان آلمان بشویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دستیار درخصوص رقبای تیم ملی مردان بسکتبال با ویلچر کشورمان در مسابقات جهانی پیش رو گفت: ایران در گروه A، با تیم های آلمان، مراکش و کانادا رقابت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه آلمان جز پنج تیم برتر جهان است و البته میزبانی رقابت های قهرمانی ۲۰۱۸ جهان را نیز بر عهده دارد، ملی پوشان کشورمان در دیدار نخست و برای کسب نتیجه قابل قبول، کار دشواری پیش رو دارند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران افزود: مراکش، قهرمان قاره آفریقا و کانادا نیز از تیم های مطرح بسکتبال با ویلچر در جهان هستند، بنابراین قرعه ایران در مرحله مقدماتی، تلاش مضاعفی می طلبد.

محمدرضا دستیار در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات مردان در مرحله مقدماتی در چهار گروه چهار تیمی A، B، C و D، برگزار می شود و پس از مشخص شدن تیم های اول تا چهارم در هر گروه، تیم ها به صورت پلی آف با یکدیگر به رقابت می پردازند و بعد از مشخص شدن هشت تیم اول به مرحله یک چهارم نهایی راه می یابند و هشت تیم بازنده در گروه تیم های نهم تا شانزدهم جهان قرار می گیرند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر جهت حضور در رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۱۸ آلمان، پنج شنبه ۲۵ مرداد ایران را به مقصد هامبورگ ترک می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز