با استقبال محمدیان و طباطبایی صورت گرفت؛

بازگشت افتخارآفرینان تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان و آقایان به کشور

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۸:۳۳:۳۴
کد خبر: ۷۳۹۷۳۵
بازگشت افتخارآفرینان تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان و آقایان به کشور
شب گذشته تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان و آقایان از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند. این تیم ها در رقابت های بسکتبال سه نفره غرب آسیا شرکت کرده بودند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی بسکتبال بانوان سه نفره ایران در لبنان به عنوان قهرمانی رسید و مجوز حضور در قهرمانی آسیا را نیز به دست آورده بود. تیم ملی بسکتبال سه نفره مردان نیز تا مرحله نیمه نهایی رقابت های بسکتبال سه نفره غرب آسیا صعود کرد اما در نهایت به فینال نرسید. این تیم ها به محض بازگشت با استقبال مسئولان فدراسیون بسکتبال از جمله رامین طباطبایی رئیس فدراسیون، مسعود عماری دبیرکل فدراسیون و محمدرضا حیدری عضو هیئت رئیسه روبرو شدند. البته در مراسم استقبال فریبا محمدیان معاون وزیر ورزش در امور بانوان و موسوی مدیرکل امور بانوان وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.

گلاره کاکاوند سرپرست کمیته بسکتبال سه نفره بانوان نیز به فرودگاه رفت. تیم بانوان با ترکیب مژگان خدادادی، سعیده علی، تینا عیسائیان و معصومه اسماعیل زاده و با هدایت نیکا بیک لیک لی در این رقابت ها شرکت کرده بود که به عنوان قهرمانی رسید. تیم مردان هم با ترکیب امیرحسین آذری، نوید خواجه زاده، محمد یوسف وند و علی الله وردی و با همراهی محمدرضا کسایی پور به رقابت های غرب آسیا اعزام شده بود.

نظر شما