روند آماده سازی تیم نوجوانان خوب بوده است؛

چمنیان: به بازی‌های دوستانه به چشم فرصت نگاه می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۶:۴۸
کد خبر: ۷۳۹۸۱۰
چمنیان: به بازی‌های دوستانه به چشم فرصت نگاه می‌کنیم
سرمربی تیم‌ ملی نوجوانان می‌گوید تیمش روند خوبی را در ماه‌های گذشته طی کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عباس چمنیان درباره وضعیت ملی پوشان نوجوان گفت: اردوی خیلی خوبی را در پردیس کرج برگزار کردیم و توانستیم برنامه های تاکتیکی که مدنظرمان بود، روی بازیکنان پیاده کنیم. در واقع در شرایطی هستیم به ترکیب نهایی تیم رسیدیم و شناخت کاملی از حریفان خود پیدا کرده ایم.

وی در ادامه بیان کرد: روزهای آخر آماده سازی را پشت سر داریم و با جدیت برنامه های تاکتیکی و تکنیکی نهایی را مرور می کنیم. در این اردو بیشتر روی نقاط ضعف و عدم استفاده از فرصت گلزنی بازیکنان کار کردیم، معتقدم اردو فشرده و تمرینات پرفشاری را پشت سرگذاشتیم و زمان زیادی روی بازیکنان کار بدنی انجام دادیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در ادامه درباره برگزاری دو دیدار درون اردویی اظهار داشت:  دو بازی خوب با کیفیت با تیم های امید اکسین البرز و بزرگسالان سایپا داشتیم. با توجه به نتیجه ای که برابر تیم شاگردان ساپیا بدست آوردیم، به هدف اصلی مان که خودباوری بچه ها بود رسیدیم، چرا که بازیکنان در این رده سنی نیاز به اعتماد دارند.

وی درباره برنامه های آینده پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا گفت: دو اردوی داخلی پیش از اعزام به رقابتهای قهرمانی آسیا داریم. اردوی اول از 26 مردادماه در تهران آغاز می شود. فدراسیون فوتبال در تلاش است تورنمنت 8 جانبه قزاقستان را برای نوجوانان فراهم کند  که در روزهای آینده پس از قطعی شدن تورنمنت درباره حضور تیم ها و زمان برگزاری متعاقبا از طریق سایت رسمی فدراسیون اعلام می شود. 

چمنیان افزود: از نهم شهریور دومین اردوی خود را برگزار می کنیم. تیم نوجوانان عمان شهریورماه به تهران می آید و دو دیدار دوستانه در روزهای 10 و 12 شهریورماه با ملی پوشان نوجوان ایران انجام می دهد. بدون تردید این می تواند آخرین شانس ما برای کسب آمادگی بازیکنان قبل از بازی های آسیایی باشد و  آنچه مسلم است این فرصت ها و بازیهای تدارکاتی بچه ها را بیش تر از پیش هماهنگ می کند.

وی خاطرنشان کرد: آخرین تلاش‌هایمان را برای آماده‌سازی تیم انجام دادیم و روند آماده‌سازیمان نیز خوب بوده است. همانطور که می‌دانید کار کردن در تیم نوجوانان نیاز به تلاش مستمر دارد و برنامه‌‌ریزی‌های مطلوبی نیز در این زمین انجام شده است.

نظر شما