در سه ماده در پالمبانگ به مصاف حریفان می‌روم؛

آقامیرزایی: رکوردهایم به کسب مدال خوشبینم می‌کند

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۰۵:۳۶
کد خبر: ۷۳۹۹۲۲
آقامیرزایی: رکوردهایم به کسب مدال خوشبینم می‌کند
ملی پوش کایاک مردان با ابراز رضایت از شرایط ایده آل اردوها و تمرینات خود بیان کرد: به آمادگی مناسبی برای رقابت در پالمبانگ رسیده ام و به کسب نتایج درخشان در سه ماده مسابقاتی امیدوارم و همه تلاش خود را برای اهتزاز پرچم کشورمان به کار می بندم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی آقامیرزایی، درخصوص شرایط اردوهای تیم ملی قایقرانی گفت: شرایط اردوها مناسب بود و همه تلاش کردند تا تیم در مناسب ترین وضعیت به کارش ادامه دهد. تمرینات با کیفیت و سختی زیر نظر ایرج اقلیمی پشت سر گذاشتیم و به سطح بسیار خوبی رسیدیم و بعد از اضافه شدن مشاوران آلمانی به تیم، تمرینات را ادامه دادیم. در حال حاضر آمادگی خوبی داریم و در زمان باقی مانده تا مسابقه باید آمادگی خود را حفظ کنیم.

وی با اشاره به این که در سه ماده به مصاف حریفان می رود بیان کرد: در کایاک دونفره همراه با امین بوداغی پارو می زنم. در این ماده در کاپ جهانی عملکرد رضایت بخشی داشتیم و بعد از کسب تجربه ای موثر با تمریناتی که پشت سر گذاشتیم موفق به شکست رکورد ایران شدیم و امیدوار به کسب مدال طلا هستیم و همه تلاشمان را می کنیم تا بهترین عملکرد را در مسابقه داشته باشیم. در کایاک چهارنفره ترکیب نهایی مشخص نشده اما همه ورزشکاران نزدیک به هم هستند و تقریبا سطح یکسانی دارند که باعث می شود در قایق عملکرد خوبی داشته باشیم و در رکوردگیری ها زمان های خوبی ثبت کردیم اما برای قطعی کردن نتیجه دلخواه باید 2 ثانیه از رکورد فعلی کم کنیم. در کایاک 200 متر با توجه به تمرینات استقامتی کار سختی در پیش دارم اما با همین شرایط تمرینی موفق به ثبت رکود قابل قبولی شدم و این اجازه را به من می دهد که به کسب مدال فکر کنم اما تجربه های زیادی به ما آموخته اند در مسابقات رکوردی نتیجه بطور کامل قابل پیش بینی نیست.

ملی پوش کشورمان ادامه داد: همه ورزشکاران سختی های زیادی تحمل کرده اند تا به سطح حرفه ای رسیده اند چون ورزشکاران بیشتر وقت خود را یا بهتر است بگویم همه وقت خود را به اردوها و تمرینات اختصاص می دهند و حرفه ای جز ورزش ندارند و برای گذراندن زندگی روزمره و ساختن آینده خود راهی جز ورزش حرفه ای پیش رویشان نیست که همین مشکلات باعث کناره گیری بسیاری از استعدادها و سرمایه های ما می شود اما می توان با حمایت های بیشتر از این دلاوران از این اتفاق ها پیشگیری و از سختی زندگیشان کم کرد.

میرزایی در پایان گفت: امیدوارم با کسب نتایج درخشان از همه افرادی که حمایتم کردند سپاسگزاری کنم و با انگیزه بالا برای کسب سهمیه المپیک به تمریناتم ادامه دهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز