پزشکی قانونی دلیل فوت را خواهد گفت؛

جزئیات درگذشت غلام‌نژاد از زبان مدیرعامل آتش‌نشانی بندرعباس

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۴۶:۲۵
کد خبر: ۷۵۳۲۷۸
جزئیات درگذشت غلام‌نژاد از زبان مدیرعامل آتش‌نشانی بندرعباس
مدیرعامل آتش نشانی بندرعباس درخصوص جزییات حادثه ایجاد شده برای ملی پوش سابق فوتبال ایران صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، مدیرعامل آتش نشانی بندرعباس در خصوص فوت مجید غلام نژاد بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و استقلال در گفتگو با رسانه‌ها اظهار داشت: حادثه درگذشت بازیکن سابق فوتبال ساعت یازده روز جمعه به آتش نشانی اطلاع داده شد که چهار غواص به منطقه هماگ (روستایی در شهرستان بندرعباس) اعزام شدند و به علت صعب العبور بودن منطقه‌ و دسترسی به محل حادثه، ساعت ۱۳ جستجو برای یافتن پیکر این ورزشکار آغاز شد.

فرجام دانش افزود: پس از ۲۵ دقیقه جستجو، پیکر این ورزشکار در محدوده روستای بیخ منطقه هماگ بندرعباس از حوضچه آب خارج شد.

درباره دلایل فوت غلام‌نژاد تئوری‌های زیادی مطرح شده است. برخی معتقدند قبل از افتادن در آب سکته کرده و برخی نیز درگذشت او را در نتیجه غرق شدگی می‌دانند.

ظاهرا این بازیکن فوتبال به همراه خانواده‌اش در منطقه تفریحی هماگ در هرمزگان بوده که دچار حادثه می‌شود. پزشکی قانونی هرمزگان امروز درباره دلایل درگذشت این بازیکن اظهارنظر خواهد کرد.

صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور این ضایعه را به اهالی ورزش به خصوص فوتبال و خانواده‌ آن مرحوم تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم طلب غفران دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز