هواداران در نتیجه بازی تاثیرگذار هستند؛

برانکو: کار در آزادی برای ما سخت خواهد بود/ بازیکنان در زمین تصمیم‌گیرنده نهایی هستند

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۲:۰۶
کد خبر: ۷۵۳۷۷۲
برانکو: کار در آزادی برای ما سخت خواهد بود/ بازیکنان در زمین تصمیم‌گیرنده نهایی هستند
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: یکی از عوامل تاثیرگذار هواداران هستند و ما این مسئله را می‌دانیم و امیدوارم آنها باتعداد زیاد از ما حمایت کنند تا مثل سه سال قبل قهرمان شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم پرسپولیس در بازی برگشت خود مقابل الدحیل در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا فردا از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف حریف قطری خواهد رفت.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل الدحیل قطر گفت: خوشحالم که در مرحله یک جهارم نهایی لیگ قهرمانان هستیم این اولویتی برای فوتبال ایران است که دو تیم ایرانی به نام استقلال و پرسپولیس در این مرحله هستند. انتظار یک بازی خوب و ورزشگاه پر از تماشاگر داریم.

برانکو گفت: امیدوارم فردا هر دو تیم نمایش خوبی را در زمین اجرا کنند تا هواداران از بازی لذت ببرند. بازی الدحیل دو نیمه دارد. نیمه اول در قطر الدحیل پیروز بود و فردا در نیمه دوم در ورزشگاه آزادی به میدان خواهیم رفت. فعلا الدحیل یک بر صفر جلو است ما در بازی رفت خوب بازی کردیم و نشان دادیم که نسبت به الدحیل ضعیف هستیم. طبیعی است کار برای ما سخت خواهد بود اما در دو تیم با توجه به نتیجه یک بر صفر که در بازی رفت رقم خورده است امید زیادی دارد. به هر حال الدحیل از تیم ما جلو است. شاید اگر ما در بازی رفت مساوی یا پیروز می‌شدیم هیچ فرقی نمی‌کرد چون نتیجه یک گل قابل جبران است.

وی در ادامه تاکید کرد:‌الدحیل 8 ملی‌پوش دارد. یک بازیکن مراکشی باکیفیت دارد. کاپیتان این تیم هم در این بازی حضور دارد. ما باید در بازی فردا با هوش عمل کنیم. باید به هر چیز عاقلانه فکر کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. در بازی فردا سیامک نعمتی از تیم پرسپولیس محروم است. بعد از بازی با نساجی حسین ماهینی و سیدجلال حسینی مصدومیت کوچکی پیدا کردند. همینطور بشار رسن مصدومیت بعد از بازی با تیم ملی داشت اما این بازیکنان به مصدومیت فکر نمی‌کنند. فردا با تمام توان‌شان به میدان خواهند رفت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چه برنامه‌ای برای از کار انداختن بازیکنان مؤثر تیم الدحیل دارد، گفت: الدحیل خودش را تقویت کرده و هدفشان قهرمانی آسیاست و شکی در آن نیست. آنها خط حمله باکیفیتی دارند و تلاش می‌کنند که زود به گل برسند و بازی را به مسیر ببرند که خودشان می‌خواهند.

برانکو درباره اینکه برای بازی فردا غافلگیری دارد یا نه، ادامه داد: غافلگیری در فوتبال کم پیش می‌آید . آنها ما را خوب می‌شناسند و ما هم از آنها شناخت داریم و باید ترکیب‌شان را بدانیم. باید بدانیم که کاپیتان این تیم که مصدوم بوده به این بازی می‌رسد یا نه. که در این هنگام یک خبرنگار قطری گفت که کاپیتان آنها به این بازی می‌رسد و برانکو ادامه داد: با این شرایط این بازیکن تنها تغییر الدحیل است و این تیم را به صورت قابل توجهی تغییر می‌کند ولی در نهایت بازیکنان در زمین تصمیم‌گیرنده نهایی هستند.

وی درباره حضور هواداران در ورزشگاه هم اظهار داشت: هم استقلال هم پرسپولیس در آسیا نتایج خوبی گرفته‌اند. به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آمدند و این در حالی است که الهلال عربستان که دوره قبل فینالیست بود از مرحله گروهی بالا نیامد و یا العین امارات که دو سال قبل فینالیست بود هم نتوانست به این مراحل برسد. باید بگویم الهلال بودجه بسیار زیادی دارد و عمر عبدالرحمان را از العین به صورت قرضی به مبلغ 14 میلیون دلار جذب کرده‌است و برای همین می‌گویم در این شرایط استقلال و پرسپولیس نتایج خیلی خوبی گرفته‌اند. هدف ما این است که مسیرمان را ادامه دهیم و انتظار داریم که هواداران فردا یار دوازدهم ما باشند و مثل همه این سال‌ها از پرسپولیس حمایت کنند. اما باید در ابتدا هواداران صبور باشند تا بتوانیم در یک جو ورزشی و سالم بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه پیش‌بینی‌اش از بازی فردا چیست، گفت: مهمترین مسئله بازیکنان هستند اما تماشاگران می‌آیند تا بازی را ببینند و شادی کنند و آنها انرژی مضاعف ما هستند و چیزی که می‌شود انتظار داشت این است که هواداران بارها نشان دادند که یک انرژی و یک ذوق تیم ما می‌دهند. اما یکی از عوامل تاثیرگذار هواداران هستند و ما این مسئله را می‌دانیم و امیدوارم آنها باتعداد زیاد از ما حمایت کنند تا مثل سه سال قبل قهرمان شویم. درست مثل الدحیل.

برانکو در باره اینکه مصدومیت بازیکنان پرسپولیس چه تاثیری روی عملکرد پرسپولیس خواهد گذاشت، گفت: یادآوری می‌کنم الدحیل و السد یک بازی‌شان را عقب انداختند تا آماده این بازی شوند و این در حالی است که الدحیل 8 ملی‌پوش دارد و بازیکنان خارجی عالی هم در این بازی بازی می‌کنند. درباره مصدومیت بازیکنان هم باید بگویم قطعا این مسئله فاکتور مهمی است اما فردا مصدومیت یا بیماری معنی ندارد و برای همین با همه توان به میدان می‌رویم. البته ماهینی هم تولدش است!

وی در ادامه گفت: فلسفه اول ما گل نخوردن نیست بلکه فلسفه ما این است که گل بزنیم. ابتدا برای ما مهم است گل اول را بزنیم بعد گل دوم و سوم را به دروازه الدحیل بزنیم. قطعا با تمام احترامی که برای تیم حریف قائل هستم نباید اجازه بدهیم که تیم الدحیل به ما گل بزند. متاسفانه بزرگترین مشکل تیم ما این است که بازیکنان پرسپولیس صبور نیستند. همه انتظار دارند تا دقیقه سوم بازی دو گل سه تیر دروازه و 4 موقعیت گل داشته باشیم. طبیعی است که همه از تیم پرسپولیس انتظار دارند اما ما باید بیشتر صبور باشیم و نباید اجازه بدهیم احساسی عمل کنیم. در این خصوص باید بیشتر کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره اینکه اگر مقابل الدحیل نتیجه نگیریم ممکن است هواداران واکنش منفی داشته باشند گفت: هواداران پرسپولیس از دقیقه یک تا نود همیشه پرسپولیس را تشویق کردند. هواداران ما صبور هستند  حتی اگر نتیجه بر علیه ما باشد باز هم تشویق می‌کنند. طبیعی است که وقتی نتیجه خوبی نگیریم ناراحت شوند. بازیکنان تیم من تمام تلاش‌شان را می‌کند تا با گل زدن دل هواداران را شاد کنند. هواداران پرسپولیس عالی هستند. ما نسبت به آنها مسئولیت داریم و دوست داریم دل آنها را شاد کنیم. برای همین بازیکنان احساسی عمل می‌کنند برای اینکه بازیکنان ایرانی احساسی هستند و می‌خواهند با احساس‌شان نسبت به هواداران واکنش نشان دهند و دل آنها را شاد کنند. شاید این اتفاق باعث شود صبور بودن بازیکنان از بین برود.

نظر شما