ششمین مرحله لیگ‌ جهانی کاراته وان ۲۰۱۸؛

کسب سه مدال برای کاروان ایران/ گنج زاده طلایی شد

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۸:۲۶:۲۴
کد خبر: ۷۵۳۹۴۵
کسب سه مدال برای کاروان ایران/ گنج زاده طلایی شد
سجاد گنج زاده در رقابت های کاراته وان موفق شد مدال طلای این مسابقات را کسب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت‌های ششمین مرحله لیگ‌ جهانی کاراته وان ۲۰۱۸ به میزبانی شهر "برلین"‌در کشور آلمان برگزار شد که در پایان، سجاد گنج‌زاده مدال طلا و امیر مهدی‌زاده و ذبیح‌الله پورشیب به دو مدال برنز این رقابت‌ها دست یافتند.

به این ترتیب پرونده کاراته‌کاهای ایران در مسابقات مرحله ششم لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۱۸، با کسب یک مدال طلا و دو برنز بسته شد.

نتایج نمایندگان ایران در مسابقات امروز به قرار زیر است:

وزن ۸۴+ کیلوگرم
سجاد گنج‌زاده که به فینال این وزن راه یافته بود، در این مرحله به مصاف "گوگیتا آرکانیا" از گرجستان رفت که با حساب ۴ بر ۱ مقابل حریفش به پیروزی رسید و تنها مدال طلای ایران در این رقابت‌ها را کسب کرد. گنج‌زاده پس از یک دور استراحت، در دور دوم ۴ بر ۳ "برایان ایر" از آمریکا را برد. در مبارزه دوم ۶ بر ۴ "آلپ ارسالان یامان اوغلو" از ترکیه را شکست داد و در سومین دیدارش ۴ بر ۳ "هرولیند نیشوچی" از کوزوو را برد و به مرحله نیمه نهایی رسید. او در این مرحله با "آنجلو وسیچ" از کرواسی دیدار کرد که ۴ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

وزن ۸۴- کیلوگرم
ذبیح‌الله پورشیب در مبارزه رده‌بندی این وزن به مصاف "اوگور آکتاش" کاراته‌کای ترکیه‌ای رفت که توانست با حساب ۲ بر ۱ او را شکست داده و به مدال برنز برسد. پورشیب ابتدا ۴ بر صفر "ایلیا گرانوسوف" از روسیه را شکست داد و در ادامه ۲ بر صفر "میگوئل آمارگوس" از آرژانتین را مغلوب کرد. او در سومین دیدارش ۵ بر صفر "کنجی گریلون" فرانسوی را برد. پورشیب در چهارمین مبارزه خود به مصاف مهدی خدابخشی رفت که ۴ بر ۳ به برتری رسید اما در نیمه نهایی ۴ بر ۲ مقابل "دانیار یولداشف" از قزاقستان شکست خورده و راهی مبارزه رده‌بندی در جدول شانس مجدد شده بود.

وزن ۶۰- کیلوگرم
امیر مهدی‌زاده که پس از شکست مقابل حریف خود راهی جدول شانس مجدد شده بود، در دیدار رده‌بندی توانست با حساب ۵ بر صفر "دارخان اسدیلوف" از قزاقستان را شکست داده و مدال برنز این مسابقات را کسب کند. مهدی‌زاده ابتدا "ساموئل مارکزه" از ایتالیا را ۲ بر صفر شکست داد. سپس "جوانی مارتینز" از ونزوئلا را ۲ بر صفر مغلوب کرد. او در دیدار سوم "دانیلو گروسو" از ایتالیا را پس از تساوی صفر - صفر با رای داوران در هانتی برد و در نیمه نهایی ۴ بر ۳ نتیجه را به "یوگو کوزاکی" ژاپنی واگذار کرده و به دیدار رده بندی در جدول شانس مجدد راه یافته بود.

*مدال آورن ایران در لیگ جهانی کاراته وان ۲۰۱۸ - برلین:
۱) وزن ۸۴+ کیلوگرم، سجاد گنج‌زاده (طلا)
۲) وزن ۸۴- کیلوگرم، ذبیح‌الله پورشیب (برنز)
۳) وزن ۶۰- کیلوگرم، امیر مهدی‌زاده (برنز)

نظر شما