سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان-۲۰۱۸ بوینس آیرس؛

ولی‌نژاد دومین نماینده دختران تکواندو در المپیک

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۱:۱۲
کد خبر: ۷۶۲۸۱۶
ولی‌نژاد دومین نماینده دختران تکواندو در المپیک
یلدا ولی‌نژاد تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم کشورمان در بازی‌های المپیک ساعت 21:45 امشب (چهارشنبه – 18 مهرماه) به مصاف رقبایش می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان 2018 در بخش تکواندو از روز یکشنبه -15 مهرماه با حضور 100 تکواندوکار از 56 کشور در "بوینس آیرس" آرژانتین آغاز شد و تا فردا (پنجشنبه - 19 مهرماه) ادامه خواهد داشت. امشب (چهارشنبه - 18 مهرماه) و در روز چهارم این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 63- کیلوگرم دختران و 73- کیلوگرم پسران پیگیری خواهد شد که یلدا ولی‌نژاد و علی اشکوریان به عنوان نمایندگان ایران به مصاف رقبایشان می‌روند.

در وزن ولی‌نژاد 11 تکواندوکار حضور دارد؛ یلدا که در کارنامه خود طلای قهرمانی آسیا را دارد در نخستین گام به مصاف «ناتالی هّمادی» از اردن می‌رود و در صورت برتری باید با یکی از نمایندگان مکزیک، ساحل عاج و جمهوری چک مبارزه کند.
 
نگاهی به حریفان یلدا در این رقابت‌ها///
 
لسلیه سولترو از مکزیک: -
 
کومبا ایبو از ساحل عاج: -
 
پترو استولباوا از جمهوری چک: -
 
آسونتا سنامو از ایتالیا: -
 
سارا نتواز سائوتومه و پرنسیپ: -
 
اسما حاجی از تونس: -
 
لوسیجا دومیچ از کرواسی: -
 
فانتا ترائوره از مالی: -
 
نادیسا بوزانیچ از صربستان: قهرمان نونهالان اروپا 2015 – نایب قهرمان نونهالان جهان 2015- قهرمان نوجوانان جهان 2018 براساس برنامه اعلامی یلدا در نخستین دیدار ساعت 21:45 (به وقت تهران) مبارزه می‌کند و در صورت راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی ساعت 1:30 بامداد به مصاف رقیب خود می‌رود. رقابت‌ها فینال نیز ساعت 2:30 پیگیری خواهد شد.

هدایت تیم دختران برعهده فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی است. این رقابت ها 10 G است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 100، 60 و 32 امتیاز تعلق می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز