حمید عزیزی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

باید رشته ورزشی گلف در ایران همگانی شود

۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۶:۰۹:۵۰
کد خبر: ۷۶۳۲۰۳
باید رشته ورزشی گلف در ایران همگانی شود
رییس جدید فدراسیون گلف، گفت: باید رشته ورزشی گلف در ایران همگانی شود تا اسپانسر و رسانه به سمت این رشته ورزشی بیاید و گلف در سراسر کشور گسترش یابد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید عزیزی، رییس فدراسیون جدید گلف درباره آخرین وضعیت این رشته ورزشی در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: از اعضای مجمع تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و رای دادند. امیدوارم بتوانم قول‌هایی که در این مجمع داده‌ام را عملی کنم تا آینده رشته گلف به سمت شکوفایی برود. 

وی ادامه داد: برای رشد و توسعه ورزش گلف آسیب شناسی‌های مختلفی  انجام داد که معتقدم باید در چهار موضوع بررسی شود. در فضای بین‌المللی باید گلف را ارتقاع دهیم. در رسانه باید اطلاع رسانی به موقع انجام شود همچنین از ظرفیت ‌‌‌‌‌های وزارت و ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌های اجرایی استفاده کنیم. در تامین مالی هم امیدواریم به تعهدات خود عمل کنیم.

عزیزی گفت: در بخش بین‌المللی گلف برای قشر سرمایه دار جامعه است اما در بحث همگانی کردن این ورزش هم بخش بین‌المللی اقدامات بسیار خوبی انجام دادند. باید رشته ورزشی گلف در ایران همگانی شود تا اسپانسر و رسانه به سمت این رشته ورزشی بیاید و گلف در سراسر کشور گسترش یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز