رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا؛

رضی: رکورد امروزم خیلی بهتر از مسابقات ژاپن بود/ رکوردها از سطح جهانی خیلی بالاتر بود

۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۳:۱۳:۰۴
کد خبر: ۷۶۳۵۸۱
رضی: رکورد امروزم خیلی بهتر از مسابقات ژاپن بود/ رکوردها از سطح جهانی خیلی بالاتر بود
عضو تیم پاراوزنه‌برداری کشورمان گفت:‌ رکوردها از سطح جهانی خیلی بالاتر بود. من با همین رکورد 235 کیلوگرم در مسابقات جهانی اخیر می‌توانستم مدال نقره بگیرم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سامان رضی پس از دستیابی به مدال برنز دسته 107 کیلوگرم مسابقات پاراوزنه‌برداری بازی‌های پاراآسیایی 2018 ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: امروز رقابت ما خیلی سخت، سنگین و نزدیک بود و خدا را شکر من در این رقابت سخت به مدال برنز رسیدم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که رقابت پاراوزنه‌برداران در دسته 107 کیلوگرم در سطح جهانی برگزار شده است، گفت: رکورد بازی‌های پاراآسیایی در اینچئون 230 کیلوگرم بود، اما منی که اینجا سوم شدم، وزنه 235 کیلوگرمی را مهار کردم. رکوردها از سطح جهانی خیلی بالاتر بود. من با همین رکورد 235 کیلوگرم در مسابقات جهانی اخیر می‌توانستم مدال نقره بگیرم.

رضی همچنین یادآور شد: 3 ماه است که به این وزن آمده‌ام و با این وجود موفق به کسب مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی شدم؛ از عملکردم راضی‌ام و ان‌شاءالله با تمرینات بیشتر در این وزن جا خواهم افتاد، بهتر از این می‌شوم و بازهم پرچم ایران را به اهتزاز در خواهم آورد.

پاراوزنه‌بردار دسته 107 کیلوگرم کشورمان در مورد حریف مغولی‌اش نیز گفت: حریف مغلولی ما 2 سالی می‌شود که به این وزن آمده است و در این مدت روند خوبی داشته و بسیار پیشرفت کرده است. او در اوزان پایین اینقدر قدرتمند نبود، اما در وزن 107 کیلوگرم خیلی خوب نشان داده است. او در مسابقات جهانی هم به مدال نقره رسید. ان‌شاءالله در مسابقات بعدی سعی می‌کنیم من و آقای غریب‌شی رقابت بهتری با او داشته باشیم و بگیریمش.

وی در ادامه تصریح کرد: این دومین مسابقه بین‌المللی من در وزن 107 کیلوگرم بود. یک ماه پیش در مسابقات انتخابی پارالمپیک در ژاپن برنز گرفتم، البته رکورد امروزم خیلی بهتر از مسابقات ژاپن بود. امید به خدا با همین روند رو به رشد پیش می‌رویم تا بازی‌های پارالمپیک توکیو. دورنمای ما موفقیت در مسابقات پاراوزنه‌برداری پارالمپیک است.
رضی در پایان گفت: در اینجا از خانواده‌ام و همه آنهایی که در این مدت برایم زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز