رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا؛

نصیری: جو خوبی در ورزشگاه حاکم بود/ برای پیشی گرفتن از من برنامه ریزی داشتند

۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۳:۲۲:۴۹
کد خبر: ۷۶۳۵۸۵
نصیری: جو خوبی در ورزشگاه حاکم بود/  برای پیشی گرفتن از من برنامه ریزی داشتند
قهرمان طلایی پارادومیدانی کشورمان گفت: از مسابقات ریو تجربه اندوزی کردم؛ آنجا یک اشتباه کردم و از تجربه آن استفاده کردم تا آن اشتباه اینجا تکرار نشود و طلا بگیرم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیمان نصیری قهرمان ماده 1500 متر در بازیهای پاراآسیایی بعد از کسب مدال با ارزش طلا گفت: رقابت سختی با دوندگان ژاپنی داشتم؛ سه ژاپنی بعد از من دوم تا چهارم شدند. آنها از من شناخت کافی داشتند و برای پیشی گرفتن از من برنامه ریزی داشتند، اما خدا خواست و من هر سه دونده ژاپنی را پشت سر گذاشتم.

وی افزود: برای این مسابقه تمرینات طولانی داشتم و جا دارد الان که این مدال را گرفتم از مربی عزیزم سجاد مرادی، کیانی و بهمن رضایی هم کمال تشکر را داشته باشم که برای این مدال من زحمات زیادی کشیدند.

نصیری گفت: از مسابقات ریو تجربه اندوزی کردم؛ آنجا یک اشتباه کردم و از تجربه آن استفاده کردم تا آن اشتباه اینجا در جاکارتا تکرار نشود و بتوانم مدال طلا را بگیرم. خوشبختانه جو خوبی در ورزشگاه حاکم بود و هم صبح هنگام مسابقه و هم بعد از ظهر هنگام دریافت مدال تماشاگران اندونزیایی بسیار نسبت به من لطف داشتند و مرا تشویق کردند و برای همین بعد از کسب مدال از آنها تشکر کردم و عکس یادگاری گرفتم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز