تمجید کارشناس سوئدی از ملی‌پوش فوتبال ایران؛

اریکسن: قدوس با نیمار و امباپه مقایسه می‌شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۰۰:۴۸
کد خبر: ۷۶۳۸۸۹
اریکسن: قدوس با نیمار و امباپه مقایسه می‌شود
کارشناس مطرح فوتبال سوئد گفت: ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان را قدوس با نیمارو امباپه مقایسه می شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، درخشش ملی پوش فوتبال ایران در فرانسه باعث تمجید محافل خبری سوئدی و ایرانی از او شده است. با وجود این که تنها چند ماه از خروج سامان قدوس از فوتبال سوئد و پیوستن او به آمیان فرانسه در لاشامپیونه به عنوان اولین ایرانی تاریخ رقابت ها می گذرد اما اخبار و حواشی درخشش ستاره سابق اوسترسوند همچنان مورد توجه رسانه های این کشور قرار دارد.

شبکه ملی سوئد جمعه شب در ویژه برنامه ورزشی خود با حضور اولا اریکسن کارشناس سرشناس فوتبال این کشور به بررسی شرایط ستاره های فوتبال این کشور پرداخت که سامان قدوس هم یکی از این بازیکنان بود. اریکسن با تمجید از درخشش سامان در آمیان فرانسه به عنوان اولین ایرانی تاریخ این رقابت ها ستاره تیم ملی فوتبال ایران را با ستاره های گران قیمت پی اس جی مقایسه کرد.

اریکسن گفت: آن چه سامان همواره در دستور کار خود قرار داده این است که همیشه دوست دارد در سطحی بالا بازی کند و با بهترین ها مقایسه شود. شاید او در سطح نیمار یا امباپه نباشد اما با درخششی که قدوس با پیراهن آمیان داشته حالا همه او را با این بازیکنان قیاس می کنند. مسلما هیچ کس انتظار ندارد که سامان قدوس مهاجمی در سطح کیلیان امباپه باشد اما به وضوح می توان دید او یکی از بهترین های آمیان و این فصل لاشامپیونه بوده و نوید روزهای درخشان تری را نیز می دهد، روزهایی که می تواند او را ستاره تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز