براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا؛

afc این پرسپولیسی را دارای شانس برای تکرار قهرمانی در آسیا دانست+ عکس

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۷:۳۶
کد خبر: ۷۶۳۹۶۱
afc این پرسپولیسی را دارای شانس برای تکرار قهرمانی در آسیا دانست+ عکس
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مطلبی به حضور 5 بازیکن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان که شانس قهرمانی مجدد را دارند اشاره کرده است.

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مطلبی به حضور 5 بازیکن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان که شانس قهرمانی مجدد را دارند اشاره کرده و نام بشار رسن از پرسپولیس هم در آن به چشم می‌خورد.

در توضیح مطلب مربوط به  بشار رسن از پرسپولیس  آمده است: در حالی که این بازیکن جوان و بااستعداد عراقی تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را ندارد اما دو سال پیش یک عنوان را در آسیا تصاحب کرد.
 

زمانی که رسن 19 سال داشت عضو باشگاه Air Force (نیرو هوایی) عراق بود و توانست اولین عنوان قهرمانی این باشگاه در آسیا را در سال 2016 تجربه کند. رسن در تابستان 2017 به پرسپولیس آمد و زندگی جدیدی را در این تیم تهرانی آغاز کرد و کمک کرد تا تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

در این فصل، این ملی پوش عراقی به یکی از بازیکنان مهم و ارزشمند برای پرسپولیس تبدیل شده است و در 9 بازی از مجموع 11 بازی حضور داشته است. حالا او می خواهد پس از دو سال بار دیگر به قهرمانی در آسیا دست یابد.

یوکی هون و شین های یونگ از  سامسونگ، سون تایه از کاشیما آنتلرز و حسین الهیدوس بازیکن السد دیگر نفرات معرفی شده در این گزارش هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز