با آرامش به فعالیت خود ادامه می‌دهیم؛

ناظم الشریعه: مشکلی در فوتسال نداریم

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۴:۱۸
کد خبر: ۷۶۴۰۷۵
ناظم الشریعه: مشکلی در فوتسال نداریم
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تا جام جهانی 2020 برنامه هایمان را طراحی کرده ایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید محمد ناظم الشریعه درباره برنامه های تیم ملی فوتسال عنوان کرد: در وهله اول یک نکته را بگویم و آن اینکه من شخصا بر این باورم در سال های اخیر هر چقدر پیشرفت در بحث فوتسال بوده در سایه آرامش بوده و شخصیت فوتسال ما رو به پیشرفت است. شاید برخی از من انتظار داشته باشند که دعوا کنم ولی چنین رویه ای مدنظر من نیست و آنچه برایم اهمیت دارد فعالیت در سایه آرامش است. ما مشکلی در فوتسال نداریم و اگر فرد یا افرادی بیرون خانواده فوتسال بحثی دارند موضوع دیگری است.

وی ادامه داد: واقعیت این است تا به امروز هر برنامه ای مدنظر کادر فنی بوده توسط فدراسیون فوتبال انجام گرفته است. این حرف دل من و اعضای تیم هست.حالا ممکن است جایی ببینیم که فضای خاصی وجود داشته باشد و برای مثال هزینه تهیه بلیط خیلی بالا برود. این، موضوعی است که همانطور که گفتم شرایط خاص است و در روند کلی برنامه ها مطابق پیش بینی جلو می رود.

ناظم الشریعه خاطرنشان کرد: تا جام جهانی 2020 برنامه هایمان را طراحی کرده ایم. الان هم با توجه به شرایط جدید برنامه ریزی می کنیم و  مشکلی در روند برنامه های تیم ملی پیش نخواهد آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز