طی گفتگویی صورت گرفت؛

خط‌ونشان ستاره پرسپولیس برای چشم‌بادامی‌ها+ عکس

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۳:۴۹:۳۷
کد خبر: ۷۷۰۶۶۲
خط‌ونشان ستاره پرسپولیس برای چشم‌بادامی‌ها+ عکس
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم توانایی برد کاشیما را در ژاپن دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس درباره بازی حساس این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم کاشیما آنتلرز ژاپن گفت: شما یقین داشته باشید که کاشیما را در ژاپن شکست می‌دهیم. مطمئن باشید همین بازی رفت را پیروز می‌شویم و شک نداشته باشید.

وی درباره فتح سایر جامها نیز این گونه توضیح داد: شرایط دشوار است و هم جام حذفی مثل همین بازی با نود ارومیه که خوب بازی کردند، در لیگ برتر هم که فرسایشی است و در تعطیلات تیم ملی و … و باید بار‌ها بدنسازی انجام و مجدد به بازی می‌آیند در لیگ قهرمانان آسیا هم همینطور. شرایط سخت است، اما تا اینجا تیم ما خوب کار کرده و سرمربی خوبی بالای سر ماست در کنار آن مدیریت باشگاه هم خوب عمل کرده و امیدواریم این سه چهار بازیکنی که در نیم فصل به ما اضافه می‌شوند خیلی کمک کنند، چون به آن‌ها واقعا نیاز داریم و جایگاه پرسپولیس هر فصل بهتر شود. هر بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید با افتخار بیاید و امیدواریم که این جایگاه پرسپولیس را در بهترین نقطه نگه داریم.

هافبک پرسپولیس گفت: مصدومیت جزیی از فوتبال است و به غیر از من برای بسیاری فوتبالیست‌ها رخ داده است، ولی تیم ملی حضور داشته‌اند. من تمام تلاشم را انجام می‌دهم و اگر سرمربی تیم ملی صلاح دانست با افتخار کمک می‌کنم و اگر صلاح ندانستند برای بازیکنانی که در تیم ملی هستند آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدواریم تیم ملی در جام ملت‌ها نتیجه بگیرد و صددرصد همه توقع دارند که تیم ملی در این جام خوب نتیجه بگیرد. ان شاالله قهرمانی را در امارات جشن بگیریم تا برای همه ایرانیان اتفاقی خوبی باشد و بتوانیم نگاه خیلی خوبی را به ایران جذب کنیم و پرچم کشورمان را بالا نگه داریم.

وی خاطرنشان کرد: از همسرم و خانواده‌ام هم تشکر می‌کنم که در ابتدای فصل با مشورت خود به من کمک کردند تا بار دیگر در کنار پرسپولیس باشم و ازحمایت هواداران هم ممنونم و امیدوارم در نهایت قهرمان آسیا شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز