شناخت خوبی از سپاهان داریم؛

دست‌نشان: موفقیت در لیگ دسته اول از قهرمانی در جام حذفی مهمتر است

۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۵۴:۴۵
کد خبر: ۷۷۱۲۰۷
دست‌نشان: موفقیت در لیگ دسته اول از قهرمانی در جام حذفی مهمتر است
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: من نمی خواهم همه تمرکزمان قهرمانی در جام حذفی باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نادر دست نشان در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اظهار داشت: بازی بسیار سنگین و مهمی در پیش داریم. سپاهان تیم بزرگی است که کار ما را سخت تر می کند. از نظر روحی روی تیم کار کردیم.   بازی فردا طبیعتا برای ما مهم است که پیروز شویم و همین حمیتی که بچه ها دارند کار بزرگی است و هدیه به مردم کرمان بدهیم. 

دست نشان درخصوص اینکه نقش هواداران را چقدر می داند، اظهار داشت: واقعیت این است که فوتبال همیشه به هواداران نیاز دارد و ما هم همیشه نیازمند هواداران خود هستیم و می دانم که برخی از هواداران ما به دلیل شرایط خاصی که دارند نمی توانند به ورزشگاه بیایند اما برای بازی فردا که بازی مهم و بزرگی است نیاز داریم که هواداران به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند. مطمئنا حضور آنها می تواند به تیم کمک کند. یکی از عوامل موفقیت مس در بازی های گذشته حمایت همین هواداران بوده است. در دقایق پایانی هواداران ساکت نبوده اند و از تیم حمایت کرده اند و بازیکنان هم قطعا با جان و دل برای این هواداران بازی می کنند. روز بزرگ مس کرمان روزی است که هواداران در ورزشگاه باشند.

وی درمورد مشکلات خط دفاعی مس عنوان کرد: ما اولیل لیگ این مشکل را داشتیم اما به مرور و این اواخر با تمریناتی که انجام داده ایم این مشکل را حل کرده ایم. الان در جدول لیگ یک ما جزو تیم های اول تا دوم در خط دفاعی هستیم. می دانیم که سپاهان در خط حمله قوی است به خصوص که کی روش استنلی در توپ های هوایی فوق العاده است اما ما هم سرزن های خوبی داریم و قطعا بازیکنان مس برای نشان دادن بزرگی تیم بهترین بازی خود را انجام می دهند. البته این را هم بگویم که ما اشتباه نمی کنیم که فکر کنیم همه چیز سپاهان فقط روی کی روش می چرخد بلکه آنها در روی زمین هم خوب کار می کنند و بازیکنان خوب دیگر هم دارند. ما هم تمرینات خود را انجام داده ایم و نگرانی نداریم. همه انگیزه لازم را دارند. 

دست نشان درخصوص اینکه جام حذفی برای او چقدر اهمیت دارد چون در سایر بازی های جام حذفی از ترکیب اصلی خود استفاده نکرده است، گفت: از ابتدای بازی های جام حذفی من کمتر از ترکیب اصلی استفاده کرده ام و شاید برخی از بازیکنان را برای مدتی کوتاه استفاده کردم چون من نمی خواهم همه تمرکزمان قهرمانی در جام حذفی باشد و به فکر قهرمان شدن در این جام باشیم. برای ما لیگ خیلی مهمتر هست و اصلا دوست ندارم حتی انرژی ذهنی بازیکنان به سمت قهرمانی در جام حذفی برود اما برای فردا با توجه به اینکه حریفمان سپاهان است مهم است و می خواهیم بزرگی مس کرمان را نشان دهیم و به همین دلیل فردا با نفرات اصلی به میدان می رویم. با توجه به اینکه لیگ برایمان اهمیت بیشتری دارد دوست ندارم بازیکنان خیلی به خود فشار وارد کنند و بازیکنی آسیب ببیند. 

سرمربی مس کرمان تصریح کرد: هر مربی در کار خود به دنبال اثبات توانایی هایش است تا تیمش را با کیفیت تر نشان دهد و من هم فردا از مهمترین عنصر تیمی خود استفاده می کنم. مهمترین عنصر ما هواداران هستند که همیشه کنار تیم هستند. در کنار آنها خبرنگاران هم با انتقادها و تعریف های خود و همین طور مسئولان رده بالای کارخانه و باشگاه و در نهایت کارگرانی که در کارخانه زحمت می کشند همگی از عناصر موفقیت ما هستند. همه آنها کمک می کنند و به ما انگیزه می دهند. در کنارش تلاش بازیکنان را نباید نادیده بگیرم. هواداران هم با انرژی دادن به ما از نظر روانی به تیم کمک می کنند. از قشنگی های جام حذفی همین هست که روز گذشته تیم داماش توانسته یک تیم لیگ برتری را حذف کند. 

دست نشان درمورد تفاوت بازیکنان لیگ یکی و لیگ برتری گفت: من سالهاست که در فوتبال بوده ام و معتقدم بین بازیکنان لیگ یکی و برتری فاصله خیلی زیاد نیست. بازیکنان لیگ برتری به واسطه هر هفته بازی کردن و پخش بازی ها دیده می شوند و از حمایت مطبوعات هم برخوردار هستند اما بازیکنان لیگ یکی دیده نمی شوند. خودمان باید به بازیکنان اعتماد به نفش بدهیم. حضور هواداران یکی از بزرگترین کمک ها به بازیکنان است و می تواند جبران دیده نشدن ها را کند. هواداران کرمانی می توانند با حضور در ورزشگاه این موضوع را جبران کنند.مثلا همین علی کریمی که قبلا در سپاهان بود و از شاگردان خودم هست از جمله بازیکنانی است که می توانم نام ببرم در لیگ پایین تر بود اما اکنون از بازیکنان خوب لیگ است. 

وی در نهایت درخصوص بازیکنان مصدوم و محروم مس گفت: ما متاسفانه حامد معقولی را نداریم البته مصدومیت او برطرف شده اما هنوز آماده نیست. سجاد ایزدی هم سرماخوردگی شدید داشته و از شرایط بدنی مناسب به دور است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز