هفته‌های زیادی است که مشکل داوری گریبان‌گیر ما شده است؛

یزدی: در روزی باختیم که نباید یک امتیاز هم به حریف می دادیم

۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۷:۵۹:۱۷
کد خبر: ۷۷۱۵۳۱
یزدی: در روزی باختیم که نباید یک امتیاز هم به حریف می دادیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:در روزی که نباید یک امتیاز هم به حریف می‌دادیم، باختیم و سه امتیاز را مفت به حریف دادیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از شکست دو بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری اظهار کرد: در روزی که نباید یک امتیاز هم به حریف می‌دادیم، باختیم و سه امتیاز را مفت به حریف دادیم. این‌که چرا این اتفاق افتاد در حوصله این جلسه نمی‌گنجد اما دو اشتباه داشتیم که روی دو موقعیت از حریف گل خوردیم. حریفی که در ۱۰ بازی ۴ گل زد و در این بازی دو گل زد. هفته‌های زیادی است که مشکل داوری گریبان‌گیر ما شده است. اگر گل امروز نفت آفساید بوده باشد که هست، می‌توان اسمش را فاجعه نامید.

او افزود: فردا در تلویزیون می‌گویند صحنه مشخص نیست و از این داستان‌ها تعریف می‌کنند. برنامه نود به دنبال حق در ورزش بود و نشان می‌داد چه اشتباهات و فجایعی در داوری اتفاق می‌افتد. این برنامه را هم نمی‌دانم به چه دلیل حذف می‌کنند. آیا این برنامه که واقعا توانسته افشاگری‌ها را انجام دهد، باید به سادگی حذف شود؟ این برنامه با ما مهربان نبوده است و هرجایی که درباره بازی با ما صحبت شده، از ما خوب نگفته‌اند ولی من از آن‌ها حمایت می‌کنم چون از بعضی از اتفاقات خیلی بد جلوگیری کرد.

سرمربی استقلال خوزستان درباره شعار هواداران علیه خودش عنوان کرد: این اتفاقات خوب نیست و ما بهتر است دراین باره صحبت کنیم. ما در روزی که نتیجه خوبی هم گرفته‌ایم، از این‌ شعارها به ما رسیده است. در روزی خوب بودیم به ما پیام دادند که منتظر بودیم ببازید. اگر به جایی برسم که نتوانم کاری را از پیش ببرم، خودم می روم. مطمئن باشید تا روزی که هستم محکم کار می‌کنم و زمانی که حریف داوری نشوم، استعفا می‌دهم. باشگاه و من حریف داوران نشده‌ایم. نهایتش این بوده که داوران محروم شدند و هیچ اتفاقی نیفتاد.

یزدی همچنین تاکید کرد: امروز از هر حیث در میدان، برتر بودیم و می‌توانستیم به راحتی پیروز شویم. تیم ما به مرز پختگی نرسیده و بازیکنانم نمی‌دانند که در چه سطحی بازی می‌کنند. در لیگ برتر هستند اما احساس برتر بودن را ندارند. اشتباهات ساده به ما لطمه زده است. از بازیکن باتجربه، اشتباه فاحش بعید است. باید فکری به حال این موضوع کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز