حسین بادامکی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سرخپوشان نباید ناامید شوند/ پرسپولیس می‌تواند به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کند

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۴:۴۱:۳۳
کد خبر: ۷۷۱۹۸۵
سرخپوشان نباید ناامید شوند/ پرسپولیس می‌تواند به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کند
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است سرخپوشان در دیدار برگشت مقابل کاشیما با یک بازی هوشمندانه همچنان شانس قهرمانی در آسیا را دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین بادامکی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در نیمه نخست خیلی خوب بازی را شروع کرد و در ادامه در ۱۵ دقیقه اول تیم برتر میدان بود و در ادامه نیمه نخست هم به خوبی حریف را کنترل کرد اما در نیمه دوم بازی کمی فرق کرد و گلی بدهنگامی را خورد.

وی افزود: طبیعی است که وقتی شما در خانه حریف عقب می افتید، جو ورزشگاه می تواند کار را برای شما سخت و سخت‌تر ‌کند و ژاپنی ها با تشویق های مداوم خود عرصه را بر پرسپولیس تنگ کردند ، اگرچه گل دوم آفساید بود اما نتیجه دو بر صفر در این دیدار باقی ماند و پرسپولیس باید به فکر ۹۰ دقیقه دوم این بازی حساس باشد.

بازیکن اسبق تیم ملی با اشاره به این نکته که در استادیوم آزادی می تواند ورق برگردد، اظهار داشت: شما بازی نیمه اول را اگر ببینید خواهید دید کاشیما آنقدر هم تیم قدرتمندی نبود که پرسپولیس نتواند از پس آن بر بیاید و با شناختی که از بازیکنان پرسپولیس دارم اگر در تهران ما بتوانیم بازی را خوب شروع کنیم می توانیم این دیدار را ببریم. البته در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست اما به این تیم می‌توان در تهران گل زد و در عین حال باید مراقب ضدحملات خطرناک بود و حواسمان باشد که با آنالیز بازی نقاط آسیب پذیر خود را به خوبی پوشش بدهیم تا برنده بازی برگشت باشیم. من معتقدم با یک بازی هوشمندانه پرسپولیس همچنان شانس قهرمانی در آسیا را دارد و امیدوارم این مهم رخ دهد.

نظر شما