محمدرضا خلعتبری:

سخت‌ترین بازی خود را مقابل نساجی مازندران انجام دادیم/ امیدوارم مشکلات پدیده برطرف شود

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۴:۴۲:۴۱
کد خبر: ۷۷۲۳۵۴
سخت‌ترین بازی خود را مقابل نساجی مازندران انجام دادیم/ امیدوارم مشکلات پدیده برطرف شود
بازیکن تیم پدیده گفت: خوشبختانه روز به روز شرایط باشگاه بهتر و امیدوارم در بازی‌های آینده مشکلات به طور کامل حل شود.

به گزارش گروه خبرگزاری برنا، محمدرضا خلعتبری درخصوص پیروزی خانگی تیمش در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: بازی زیبایی را هر دو تیم به نمایش گذاشتند، می‌دانستیم بازی دشواری خواهیم‌ داشت ولی خوشبختانه در نهایت توانستیم سه امتیاز این دیدار حساس را کسب کنیم. سخت‌ترین بازی که درچند هفته اخیر انجام دادیم مقابل نساجی بود، خیلی خوشحالم که سه امتیاز این بازی نصیب تیم ما شد و شرایط خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشیدیم.

بازیکن تیم پدیده اظهار کرد: به تیم نساجی بابت این بازی زیبا تبریک می‌گوییم، امیدوارم در ادامه لیگ موفق باشند، از فوتبال نساجی در این بازی لذت بردم.  در نیمه دوم بیشتر به روی ضدحملات حساب باز کرده بودیم و توانستیم به خوبی از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی درخصوص حضور هواداران در ورزشگاه عنوان کرد: حضور هواداران برای تیم ما دلگرمی بزرگی به حساب می‌آید، جا دارد تشکر ویژه‌ای از هواداران پدیده داشته باشم که در هوای سرد هم از تیم شهر خود حمایت می‌کنند و ما را تنها نگذاشتند. در حال حاضر پدیده تنها نماینده فوتبال استان است و امیدوارم در ادامه لیگ از این تیم حمایت شود.

خلعتبری گفت: روز به روز شرایط باشگاه بهتر می‌شود و امیدوارم در بازی‌های آینده مشکلات به طور کامل حل شده‌ باشد و فقط روی فوتبال خود و مباحث فنی تمرکز کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز