مدیر مجموعه ورزشی آزادی در گفتگو با خبرگزاری برنا؛

۶۲ مورد ایراد را از ورزشگاه آزادی برطرف کردیم/ ظرفیت VIPیک سوم کاهش پیدا کرد

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۷:۴۷:۳۹
کد خبر: ۷۷۲۴۱۹
۶۲ مورد ایراد را از ورزشگاه آزادی برطرف کردیم/ ظرفیت VIPیک سوم کاهش پیدا کرد
فرهاد نیکو خصال گفت: بخش VIP کاملا دگرگون شده است، VIP که قبلا داشتیم یک بخش عادی از ورزشگاه بود، منتها دید مناسبی داشت و اسم آن را VIP گذاشته بودند اما واقعا امکانات لازم را نداشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرهادنیکوخصال، مدیر مجموعه ورزشی آزادی پیرامون آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی برای برگزاری دیدار حساس فینال لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: بعد از اینکه تیم پرسپولیس به مرحله نهایی صعود کرد، مقام عالی وزارت ورزش و جوانان کمیته‌ای را تشکیل دادند و دستورات لازم را ابتدا برای تأمین اعتبار که مهمترین بخش کار بود و سپس برای اجرا این طرح دستورات ثانویه اتخاذ شد.

وی افزود: بخش اجرا این طرح هم شامل دو بخش بود، مدیرعامل محترم شرکت توسعه، مسئول مرتفع نمودن ایراداتی بود که AFC اعلام کرده بود و فدراسیون فوتبال هم مسئول پیگیری موضوعات فنی مربوط به برقراری مسابقه بود. فکر می‌کنم حدود یک ماه است که تیم‌های کارگاهی‌مان فعال شدند. در حال حاضر 16(شانزده) کارگاه فعال در  بخش‌های مختلف داریم که بعضا دو یا سه شیفت کارهایشان را انجام می‌دهند. 14 مورد AFC اعلام کرده بود، 19 مورد فدراسیون فوتبال که تقریبا در برخی موارد یکسان بودند، کار را کمی ریزتر کردیم و 62 مورد مشخص باید مرتفع می‌شد تا ورزشگاه آزادی شرایط لازم را برای برگزاری مسابقات داشته باشد.

نیکوخصال با اشاره به تلاش تیمی برای آماده کردن ورزشگاه نیز تصریح کرد: بر همین اساس یک جدول زمانبندی و کارنامه برای این کار مشخص شده و افراد هر بخش مشخص شده‌اند. حدود 73 درصد کار انجام شده است و یک بخش دیگر مانده که کارگروه‌ها پیگیر کار هستند. در حال حاضر حداقل دو شیفت پای کار هستند و امیدواریم شرایط طوری فراهم شود که پانزدهم که احتمال دارد نماینده AFC برای کنترل شرایط موجود به ایران مراجعه کند، بتوانیم کار را تمام کنیم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در بخش پایانی صحبت هایش به انجام برخی کارهای اساسی در ورزشگاه آزادی اشاره کرد و افزود:  بخشی از کارهایی که دارد انجام می‌شود، کارهای اساسی است که برای مسابقات آتی‌مان ظرفیت‌سازی می‌شود خیلی از بخش ها مثل جایگاه خبرنگاران، صدا و سیما، داوران و افرادی که دست اندرکار هستند و جزو عوامل اجرایی نیز به شمار می روند جایشان خیلی مناسب نبود. عمدتا بهسازی شده بود اما در این مرحله کارهایش در یک استاندارد قابل قبول در حال انجام است. بخش VIP  کاملا دگرگون شده است، VIP که قبلا داشتیم یک بخش عادی از ورزشگاه بود، منتها دید مناسبی داشت و اسم آن را VIP گذاشته بودند اما واقعا امکانات لازم را نداشت، محل تردد آن مشکل داشت و سختی های خود را داشت و در شرایط فعلی ظرفیت آن یک سوم کاهش پیدا کرده است، اما شرایط بسیار خوبی برای مهمانان داخلی و خارجی ایجاد شده و در سال های آینده نیز باشگاه های کشورمان می توانند از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز